Jack vandaag jarig is?

Mijn lieve grote kanjer is vandaag 4 jaar geworden!!!
Ongelooflijk wat gaat de tijd snel zeg…
Na de kerstvakantie gaat hij naar school!!!

Vandaag houden we het rustig. Hij heeft van ons zijn kadootje gekregen, een Storio van VTech. De oma’s en opa’s komen wel op bezoek vanmiddag, maar het echte feest is zondag.
Dan wordt Quinty namelijk ook gedoopt en vieren we dat en Jacks verjaardag in 1 keer.

Vanavond mag Jack kiezen wat we eten; het worden patatjes natuurlijk…

gefelciteerd!!! Wat is hij alweer groot!! jemig, de basisdchool alweer, wat gaat de tijd snel!!! Bo heeft hetzelfde kado gekregen voor zijn verjaardag als Jack!

Ik wens jullie vandaag maar ook eker zondag een hele mooi dag!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

gefeliciteerd!! En wat spannend na de kerstvakantie naar de basisschool, heeft hij er zijn in?

Ondanks dat je het vandaag niet viert toch een hele fijne dag en zondag ook.

Liefs Michelle

Van harte gefeliciteerd! Weer zo’n mijlpaalmoment, vier jaar. Een heel fijne dag gewenst en zondag ook vooral! Heeft Jack zin om naar school te gaan, is hij eraan toe?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag en zondag!

Groetjes Natasja

Gefeliciteerd!

gefeliciteerd en gelukkig maar dat hij na de kerst vakantie start, deze periode is veels te onrustig om even te wennen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

jeetje van harte gefeliciteerd lieverd! wat een grote vent al, 4 jaar alweer poehh dat gaat idd snel. en de grote school alweer! wat ontzettend spannend voor jullie allemaal! zegt hij er zelf al iets over?

Hij is nu twee keer wezen wennen en dat ging heel goed. Hij is er ook HEEL erg aan toe om naar school te gaan en eerlijk gezegd mama ook.
Hij is gewoon toe aan nieuwe uitdagingen en verveeld zich thuis sneller nu.
Hij heeft er wel zin in ook volgens mij, hij zegt dat hij naar ZIJN basisschool moet gaan haha!

Ik heb er bewust voor gekozen hem pas na de kerstvakantie te laten gaan. Wij hebben zelf een heftige tijd achter de rug en op school zijn al die kinderen ook manisch door alle feestdagen, en er wordt toch niet heel veel meer gedaan denk ik…?
Dus lekker in januari gaan starten

Van harte gefeliciteerd!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Fijn dat het wennen zo goed ging. Ik hoop dat hij een hele fijne tijd gaat krijgen op school.
Ik denk dat het wel zo wijs is dat hij pas na de kerstvakantie op school gaat. zoals je zelf al zegt hebben jullie zelf ook een heftige tijd gehad en dan al dat gedoe met de feestdagen. Kan me ook niet voorstellen dat hij heel veel mist in die 2 weken. Lijkt me wel zo rustig voor hem om na de vakantie te starten als alles weer normaal is. Lijkt me trouwens voor de juf/meester ook handiger want die heeft dan natuurlijk meer tijd en aandacht voor nieuwe kindjes, het lijkt me dat ze daar in december toch minder tijd voor heeft omdat veel kindjes dan toch een beetje hyper zijn.

Groetjes Ramona