Jack in ziekenhuis in Oostenrijk: wat een drama!

Hoi Meiden,

We zijn gisteren teruggekomen van wintersport en het was een drama. Jack werd begin van de week ziek; extreem veel spugen en diarree…Na 2 dagen naar de dokter gegaan omdat hij niet ( veel) meer plaste en ik vond hem een beetje trillerig. Daar bleek dat hij enorm was uitgedroogd!! Zijn darmen waren helemaal naar binnen getrokken waardoor hij veel pijn had!
We moesten dus naar het ziekenhuis in Oostenrijk. Na een bange rit met de auto kwamen we aan in het ziekenhuis. Jack bleek niet alleen fors uitgedroogd, maar ook een erg lage bloedsuiker te hebben. Hij moest direct aan het infuus. We mochten gelukkig bij hem blijven! We hebben 3 dagen bij hem in het ziekenhuis geslapen en bij hem gezeten, het was afschuwelijk kan ik jullie vertellen.
Gisteren mocht hij van de dokter weer reizen en we zijn direct naar Nederland gereden. Ik ben nog nooit zo blij geweest om weer in Nederland te zijn en lekker thuis met mijn mannetje!
Het was een vreselijke ervaring om je kind zo ziek in een buitenlands ziekenhuis te zien liggen. De mensen waren heel lief en aardig maar ik voelde me ZO verloren!
Gelukkig lijkt het wel de goede kant op te gaan met Jack. Hij begint weer iets te eten en drinken gaat ook wel redelijk. Hij was in 2 dagen tijd een kilo afgevallen; woog geen 10 kilo meer, en dat is hem goed aan te zien!! De angst zit er goed in, vond het gewoon eng om afgelopen nacht in mijn eigen bed te gaan slapen in plaats van bij hem. Steeds ben ik bang dat ie weer gaat overgeven.

Het is ook zo jammer, want de eerste dagen in de sneeuw waren ZO leuk. De kleine genoot echt van het sleeen en het spelen in die witte wereld…

Ben er gewoon helemaal verdrietig van en wilde even mijn verhaal kwijt.

Groetjes van Christa

hoi christa,

dat is schrikken zeg en dan in een buitenlands zkh.
Ze zullen daar ook medische genoeg zijn maar dan is het toch fijner om in je vertrouwde landje te zijn!
Wel ontzettend jammer van de vakantie! Gelukkig weer lekker thuis en fijn dat het weer wat beter met hem gaat!

Heel veel beterschap gewenst

groetjes gytha

Jeetje ja ik zou me ook kapot schrikken. Weten ze wel wat de oorzaak was?? En nu hopen dat het ventje snel weer de oude is. Inderdaad dan is no place like home.

Groetjes,

Michèle

Wat naar! Fijn dat jullie weer thuis zijn. De schrik zal er nog goed inzitten denk ik. Hopelijk kunnen jullie die hele ervaring snel achter jullie laten!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi,

Nou dat is nou niet bepaald een leuke vakantie gewwest. jemig wat zal dat inderdaad schrikken zijn geweest.

Gelukkig gaat het nu weer de goede kan op.

Groetjes,

lon106

Oh meissie wat een ellende! Kan me voorstellen dat je er stevig door van slag bent. Wel fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met de kleine man.

Groetekes, Sje

Hoi Meiden, bedankt voor jullie liever reacties!
Hij had een virus, het zgm rotavirus. Schijnt een bekend iets te zijn, maar meestal zijn de gevolgen niet zo heftig.
Zijn neefje was ook ziek ( thuis al) en zijn overgrootmoeder die ook mee was op vakantie kreeg het enkele dagen voor Jack. Zo steek je elkaar lekker aan he…Maar Jack had het wel het ergst!!!
Gelukkig gaat het wel wat beter met hem. Drinken gaat prima en eten moeten we langzaam weer opbouwen denk ik. Durf hem nog niet alles te geven omdat ik zo bang ben dat ie weer gaat spugen!
Het was ook heel eng om in mijn eigen bed te gaan slapen vannacht na een week bij hem te hebben gelegen, bij elk kuchje zat ik rechtop. Haha, straks kan ik niet meer zonder hem slapen!

Ik was zo wanhopig en je voelt je zo gevangen zo ver van huis…Je wilt maar 1 ding en dat is naar Nederland terug.

We zijn er gewoon nog van ondersteboven.

Groetjes van Christa

Wat een ellende virus! Enorm sneu dat je dat nu net met de vakantie moest overkomen. Het lijkt mij inderdaad dat je je verloren voelt in zo’n buitenlands ziekenhuis. Gaat het weer wat beter met de kleine man?

Groetjes,

jantje

Wat een schrik zeg. Gelukkig weer in Nederland en dat het weer iets beter met hem gaat. Beterschap.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Jeetje meid, dat is schrikken zeg!! Gelukkig gaat het beter, maar kan me voorstellen dat de schrik er nog erg in zit.

Ben blij voor jullie dat het met jullie mannetje weer wat beter gaat. Dikke knuffel voor hem.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker