Hoi Meiden,
We zijn gisteren teruggekomen van wintersport en het was een drama. Jack werd begin van de week ziek; extreem veel spugen en diarree…Na 2 dagen naar de dokter gegaan omdat hij niet ( veel) meer plaste en ik vond hem een beetje trillerig. Daar bleek dat hij enorm was uitgedroogd!! Zijn darmen waren helemaal naar binnen getrokken waardoor hij veel pijn had!
We moesten dus naar het ziekenhuis in Oostenrijk. Na een bange rit met de auto kwamen we aan in het ziekenhuis. Jack bleek niet alleen fors uitgedroogd, maar ook een erg lage bloedsuiker te hebben. Hij moest direct aan het infuus. We mochten gelukkig bij hem blijven! We hebben 3 dagen bij hem in het ziekenhuis geslapen en bij hem gezeten, het was afschuwelijk kan ik jullie vertellen.
Gisteren mocht hij van de dokter weer reizen en we zijn direct naar Nederland gereden. Ik ben nog nooit zo blij geweest om weer in Nederland te zijn en lekker thuis met mijn mannetje!
Het was een vreselijke ervaring om je kind zo ziek in een buitenlands ziekenhuis te zien liggen. De mensen waren heel lief en aardig maar ik voelde me ZO verloren!
Gelukkig lijkt het wel de goede kant op te gaan met Jack. Hij begint weer iets te eten en drinken gaat ook wel redelijk. Hij was in 2 dagen tijd een kilo afgevallen; woog geen 10 kilo meer, en dat is hem goed aan te zien!! De angst zit er goed in, vond het gewoon eng om afgelopen nacht in mijn eigen bed te gaan slapen in plaats van bij hem. Steeds ben ik bang dat ie weer gaat overgeven.
Het is ook zo jammer, want de eerste dagen in de sneeuw waren ZO leuk. De kleine genoot echt van het sleeen en het spelen in die witte wereld…
Ben er gewoon helemaal verdrietig van en wilde even mijn verhaal kwijt.
Groetjes van Christa