Jack 3 Jaar

Morgen is het zover; dan is Jack jarig en hij wordt alweer 3 Jaar! Wat gaat de tijd hard zeg, ongelooflijk!!
De slingers hangen, ballonnen zijn opgeblazen, taart is besteld en de traktaties voor PSZ liggen klaar voor morgenochtend.
En in de kamer staat een supercoole skelter klaar; ben ZO benieuwd hoe hij hem gaat vinden?!?!?

Hij vind het geloof ik nog het leukst dat hij mag trakteren morgen, een vriendin van me heeft mooie cadeautasjes gemaakt met Dora/Diego plaatjes erop. Daar zit een zakje Smoeltjes in, een rol stickertjes en een potlood-met-dierengum.

In de middag komt de visite en is het taart eten en cadeautjes uitpakken geblazen.
Wij zijn er klaar voor!!!

Enne, boehoe, nog een jaartje maar en dan moet hij al naar school!!! Nou daar denk ik nog maar even niet aan…

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Spannend hoor! Wat een grote vent alweer!

Ik hoop dat jullie morgen een superdag hebben enneh… alvast gefeliciteerd he!

Nou, wat gaat dat hard, he! Ineens komt de school en het grote-kindjes-leven wel heel dichtbij! Eerst nog een jaartje lekker thuis / op het kdv!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ga jullie ook nu al feliciteren, want gegarandeerd dat ik het weer eens ga vergeten !!! Dus alvast gefelicitaart!!! Ik hoop dat jullie gaan genieten van de dag en hij van zijn mooie cadeau!!!

Wauw, Jack alweer drie jaar! Ik hoop dat hij en jullie een heel mooie dag zullen hebben. Je gevoel over dat hij over een jaartje alweer naar school gaat kan ik me goed indenken. Erik is vandaag toevallig precies tweeënhalf jaar en ik dacht ook: over anderhalf jaar moet 'ie al naar school, boehoe. Precies zoals jij ook hebt. Inderdaad nog maar even niet aan denken. Het gaat VEEEEEEL te snel.

Lekker slapen straks en alvast gefeliciteerd voor morgen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Pff wat gaat de tijd hart he. Jony is aflopgen zondag 3 jaar geworden. En ook volgend jaar gaat zij naar school… Moet er niet aan denken!!

Van harte gefeliciteerd! Geniet van de Feestdag!

Greetzz Cora

Vandaag is het officieel… GEFELICITEERD !!! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben.

Groetjes,

Michèle

wat leuk, van harte gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Natasja

Hé stoere Jack! Alweer 3 jaar! Fijne verjaardag enne…ben je blij met je skelter?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Gefeliciteerd Jack!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Gefeliciteerd Jack!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lieve Jack wat ben je al een grote kerel geworden!
van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Christa en man van christa ook van harte met jullie zoontje!
enne lieverd heel logisch hoor het gaat zo snel! dat is altijd even slikken…
ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad!
liefs van mij en Rico