nou ja haha dat stond op de gebruiksaanwijzing van de beker kon ik me herinneren, maar toen dim een poos geleden en niet wou eten door sprong en tandjes, was die beker ideaal om de fruithap en pap naar binnen te gieten, zonder alles zo fijn te maken dat het door een fles paste, daarom had ik hem aangeschaft ^^ nu staat hij tijdelijk in de kast.
Ik heb zelf zo iets van kijk naar je baby als die eraan toe is om uit een beker te drinken gewoon doen, als hij nog moeite heeft met een tuit ed waarom zou je… spraakgebrek vind ik zelf een vage reden, kijk als kinderen een fopspeen in de mond hebben kunnen ze niet tegelijk praten, stop zelf maar je mond vol, maar die paar keer op een dag dat ze uit de fles of tuit krijgen tot ze oud genoeg zijn, onder het drinken hoor je niet te oefenen met praten wordt een knoeiboel ![]()
Ik heb een antilekbeker van nuby gehad en die werkte prima zaten ook handvaten aan, alleen doordat dim erop zat te kauwen was hij niet meer zo antilek en ik heb nog geen vervangende tuitje gevonden. Nu heb ik een antilekfles van kruidvat eigen merk 6+ en die gebruik ik nu overal voor, totdat deze ook niet meer zo antilek is
maar volgens mij heb je dan straks weer 9+ flesjes.
Ik heb een harde tuit van de hema en die werkte ook altijd prima en was maar 1,50 ^^ alleen omdat er een plaatje opstaat houdt dim hem eerst vijf minuten met twee handen strak van hem af om hem te bestuderen, is wel eens lastig.
Ik heb nu ook een harde tuit van de kruidvat eigenmerk maar die is best reusachtig en voor dim nog iets te zwaar om omhoog te houden heeft wel handvaten, maar misschien moet ik hem dan ook niet zo vol doen,
en dat is een beetje wat ik nu gebruik ^^ Gebruik nu vooral de antilekfles, aangezien dims tweede tandje doorkomt en dan is een harde tuit niet aan hem besteed gaat hij er alleen maar op kauwen en hij gebruikt de beker als rammelaar waardoor alles nat wordt ^^ Als ik hem zelf laat drinken leg ik hem of in de maxicosi of op de grond met kussen eronder/speelkleed en dan klem ik hem tussen zijn handjes zelf leren drinken
vind hij leuk. Maar de eetmaxicosi staat op het punt om naar de schuur te gaan want hij steekt erbovenuit ^^ de reismaxicosi heeft hij gelukkig nog net wat ruimte over ![]()
Ik denk dat het met die van avent ook prima lukt hoor, harde tuit is harde tuit, als ze hem een beetje makkelijk kunnen vasthouden ^^ en geen last van de tandjes hebben moet het geen probleem zijn.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat dit geen reclame is
anders is het straks weg voor je het kan lezen, ik vind het zelf meer een soort van productvergelijking/advies ![]()