Jaaaaaa!

ZE DOET HET!!! ZE LOOPT!!! YES, goeie cursus Kim! Het werkt nu al…

Okee, okee, ik dik het een klein beetje aan… Maarrrr, ze heeft vandaag heel beheerst vanuit losstaan 1 stap naar voren gezet EN ze heeft twee stappen los gezet om van de kast naar de tafel te lopen!

Groetjes van een bere-blije-mama!

hahahahhahahahhaahhaha

het is besmettelijk

ook voor lucas en fabienne hopelijk!!!

Kussies

Zit er nog niet in denk ik!! Tenminste niet voor Fabienne… hihihihi maar mama wil haar toch nog stiekum een beetje klein houden dus ik vind het eigenlijk niet zo heel erg!!

Maar eh… Evianne je bent een hele grote meid hoor!! Hieperdepiep hoera! Nu maar achter mama aan rennen!

Dikke kus Ellen

Goed hoor, koddig he die eerste stapjes.
Ik ben blij dat Lucas nu loopt.
Hij is een stuk makkelijker, moppert ook niet meer.

Groetjes Miriam

hEEEEEEE goedzooooo zeg!! Nou Demi heeft er geen zin meer in hoor, ze heeft ons voor de gek gehouden hahaha, nu is het 2 passen en madan gaat op d’r knietjes verder hahahaha!!

Goedzooo zeg!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Heee wat goed zeg!!! Het gaat toch allemaal snel he!

Liefs en een dikke kus voor Evianne, Els

Evianne, wat een goede timing meid! Mama is vast blij, aangezien ze nog een mini mannetje moet tillen! Hartstikke goed!!!

Enne…Lucas en Fabienne, als die eenmaal lopen, doen ze gelijk een halve marathon . Ik verwacht over een jaar ofzo ook een HIJ LOOPT bericht te plaatsen hihi.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Nou Mootje… je zou best weleens gelijk kunnen hebben over Lucas en Fabienne!

Evianne zet af en toe een stapje of twee maar zoekt dan toch gauw weer wat steun. Ik ben benieuwd wanneer ze aan het grote werk gaat beginnen.

Ik heb vandaag alvast even naar schoenen gekeken…hihi, ze heeft nog maar maatje 18.

ooh wat leeft die dochter van mij dan op grote voet ze heeft 21 en die schoentjes heeft ze vanaf juli toen was ze 13 maand

Nou, het verbaasde me eerlijk gezegd ook wel want verder is ze behoorlijk aan de maat. Met 11 maanden was ze 76,5 cm. en 11,5 kilo. Hihi, ik heb een paar schoenen geprobeerd maar die kreeg ik dus niet aan… op die maat 18 zit namelijk nog wel een hele dikke laag spek!

aha

Lucas heeft maat 22/23. Maar ja, hij loopt toch nog niet, dus schoenen zijn lekker nog niet nodig (hoewel hij dus wel nieuwe Nikes aan heeft ).

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Eva heeft tussen maat 19 en 20 in en wordt volgende week 1 jaar!

Groetjesssss