Jaaaaa!

Jordy heeft een tandje… ;D ;D

beetje raar want ik zat me blind te staren op de boven kant want daar zit als sinds weken 2 witte bobbeltjes maar nee voor vanmiddag pakte mij mij hand weer eens omdaar eens herlijk op te gaan sabbelen en ja hoor onder voelde ik een puntje vandaar dat zijn kontje helemaal stuk was! ik maar boven in aan stippen met spul wat het een beetje verdooft nou dt zal lekker geholpen hebben…

Ook heeft jordy vandaag een danoontje start gehad nou hij gruuwd er van de rillingen liepen over zijn lijf acchhh hij lust het echt niet kokken dus maar gestopt ook wilde hij geen warme hap zou dat ook met zijn tanden te maken kunnen hebben?

Tries

Jaaaaaaaaaaaaaa een tandje!!!

enne je verloofde gruwt ook van Danoontje start!!! Heb je zelf dat spul al eens geprobeerd dan?? Nog nooit zo’n sterk toetje gehad gatsie

Kussies

joepie een tandje

jammer van het danoontje amber vond ze kei lekker.

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Hieperdepiep hoeraaaaaa

Wat goed zeg!

Oh ja stomme vraag gelijk ff, Eva heeft lekkere rooie wangen sinds giser en is aardighuilerig, en ik voel een bult…zou het…???/

Groetjessssssss en dikke kus aan jordy!

Liefs, Els

Het zou kunnen maar bij jordy heeft het weken geduurd dus het kan maar het kan dus ook nog weken gaan duren.

Tries

Ik heb hier een kind wat al weken kwijlt, knalrooie wangen heeft en sinds dinsdag de vellen erbij heeft hangen maar nee hoor geen tandjes

Kussies

moet ik sommige toch ff teleurstellen,
want het kan soms weken of maanden duren voordat het 1e tandje doorkomt…

succes allemaal
en Jordy je mama niet gaan bijten…

He goed zo Jasper je eerste tandje
nu niet opa mama’s vingers bijten he

Liefs Francis en Kevin

hihihi weet ik hoor gab, maar ik had met 3 maanden ook al mijn eerste tand dus misschien…

Fran bedoel je Jordy ipv Jasper…

Liefs, Els