Jaaaaa weer voeding vraagje

Hoi

Ik heb dus de omnio en op jullie advies de nutriton(geloof ik) die verdinkingsmiddel voor spuchen.Dus heb ik gedaan vanaf zondagavond 120 cc water4 scheppen omnio en 2 schepjes van dat spul maar hij spucht nog alleen is het wat dikker geworden (het spuch)
Is dat normaal?of moet ik meer doen?

Lilypie Kids birthday Ticker

Misschien kan je 3 schepjes nutriton proberen en kijken hoe hij daarop reageerd?

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Bij Roy was het hetzelfde als bij Bo, alleen reageert Roy wel goed op de Omneo.
Ik had op een fles van 150 water en 5 schepjes Omneo volgens mij 4 of 5 schepjes Nutriton.
Ik weet het niet eens meer precies…wat vergeet je zoiets snel

Gr. Marieke

beebiehofkens.beebiesite.nl" border=0>

Je mag meer Nutriton erin doen en anders misschien Nutrilon AR halen. Het vet en eiwit gehalte is daar ook van aangepast en daardoor spugen ze niet meer of veel minder. Bij morgan heeft dit echt goed geholpen en zij moest altijd met een slab om liggen. Daarna zagen we tenminste wat ze aan had

Groetjes,

Michèle

Hallo

Nu heb ik weer een ander probleem haha nu 3 schepjes gedaan en werkt perfect maar nu doet meneer mega lang over de fles ik weet 20 min mag maar het duurt nog langer hij is te lui om hard te zuigen geloof ik haha maar kan natuurlijk speen 3 gebruiken want het word nu dikker he?Enne vannacht ik deed om 7 uur de fles maar ik was zelf zo moe normaal geef ik om 10 uur nog is de fles maar nu ging ik half 9 zelf naar bed en dacht hij komt dan zelf wel nee hoor haha nu slaapt hij dan wel door tot half 1 !!!Maar als ik hem om rond en nabij 10 uur geef moet ik hem wakker maken en komt hij gewoon wel rond 1 uur weer en niet 5 en half uur later snap er niks van haha

De voeding is nu inderdaad dikker dus je kunt een grotere speen gebruiken zeker als je straks meer in de fles gaat doen maar tot een half uur is normaal. hij zal nu iets voller zitten met de nutriton erbij dus inderdaad langer slapen misschien. Zou als ik jou was ff een paar dagen aankijken en gaat het goed proberen de flessen te verhogen zodat er 1 af kan. Maar las je de flessen verhoogt de nutriton ook mee verhogen. Hoeft vaak maar half schepje te zijn en misschien redt hij de hogere flessen ook wle met 3. Bij dylano moest ik de nutriton meestal ook verhogen.

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday Ticker

ja nu slaat hij er snacht en overdag al 2 over zeg maar nu doe ik dus 4 omnio 3 nutrilon en 120 cc water en krijgt hij dus 6 flessen is dat dan goed?Hij zeurt niet om meer zeg maar hij is niet huilerig na de fles en hij komt nu gewoon om de 4 uur inplaats van 3 maar ben bang dat hij mischien te weinig krijgt maar dan huilt hij toch wel?

Dank je wel!Nee hoog het nog maar niet op effe gaat net effe lekker haha!Ben juist super blij met je advies ik weet dan van nou ik doe het wel goed zo voor nu haha
Ik heb nog een vraagje???Stel ik hier gelijk wel even
Jamie heeft nog steeds zijn vuistjes dicht is dat normaal?

ja inderdaad haha tussen zijn handjes word het ook vies soms dus moet met moeite zijn handjes open vouwen om het schoontemaken.
pfffff vrijdag eerste dag dat ik weer weg moet voor mijn werk,soort oefen dag haha want weekend ben ik weer vrij!
ging zoooooooo hard voorbij die 4 maanden ongeloofelijk hoeveel er veranderd is in 4 maanden tijd!

Ha ha ha dat hou je nog wel even Wil. Ik ben ook de eerste 5.5 maanden brak geweest en ik ben nog steeds blij als ik wat langer kan slapen een keer, maar ja ik ga nu maar gewoon uiterlijk 21.30 naar bed. Ik kan niet langer doorslapen, maar wel eerder gaan slapen en dan kom ik er ook. Morgan moet toch ooit langer dan 7.00 's morgens door slapen

Groetjes,

Michèle

Wanneer hoop je daarop

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday Ticker

Haha heb hier nog een mannetje lopen van 7 en zelfs die is half 7 wakker dus vergeet dat maar!
Ik wou dat jamie nu is van half11 tot uurtje of 6 slaapt haha dan ben ik al blij haha ik baal want ik ga normaal al half 10 10 uur naar bed en nu moet ik opblijven tot half 11 voor de fles om nou eerst half uurtje te slapen is ook niks haha maar goed als hij dan gewoon is even doorslaapt vind ik het niet erg maar nu komt hij meestal toch om half 3 weer grrrrrrrr