JAAAAA, eindelijk

onze keuken is vandaag geleverd. YESSSSS.

Hehe. Eindelijk na 8 weken wachten is onze keuken geleverd. Vanochtend om 9:30 uur. Maarre dat wil nog niet zeggen dat ie al geplaatst is. Dat doet mijn manneke zelf. VIndt ie veel te leuk om te doen.

ZOdra de keuken klaar is zal ik foto´s maken en op ikkeben zetten.

Heerlijk nu schiet het eindelijk op.

De vloer is betegeld en ingewassen. De muren zijn gestukadoord ( of hoe je ´t ook schrijft). Ik kan nog gewoon koken en afwassen.

We hebben nu een keuken die hangt aan het plafond vast. Echt lachen. Die staat niet meer op de grond, nee het aanrechtblad hangt aan plafond.

Ik kijk wel even of Maurice er een foto van gemaakt heeft hihihi.

Maar ik dwaal af. ALles is binnen en ik heb het gecontroleerd. ALleen staat het nog in dozen in de serre. Ik ben superblij.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Heerlijk dat jullie keuken er dan eindelijk is
Duurt lang dan hè, als je 8 weken moet wachten…
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat straks!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Lekker hoor een mooie nieuwe keuken.
Maar dat de oude keuken aan het plafon hangt??
dat wil ik zien hihihihi.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

he dat is fijn een nieuwe keuken .ja wachten duurt lang he .nou wens je man succes met het in elkaar maken .en je keuken nu aan het plafon ???hihihihihiihh dat heb ik nog nooit gezien

groetjes marielle mama van
10-10-01

Leuk hoor een nieuwe keuken.
Ben benieuwd naar de foto’s!
Veel klusplezier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Jaaa!! Dat is mooi, na lang wachten!!!

Ik wacht op de foto’s

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hup, schiet eens op met die foto`s want een keuken aan het plafond lijkt me wel tof. Offffuuuuhm moet ik maar een handje komen helpen ??? ( geintjuh )

Kijken of het lukt. Blijkt mijn man toch niet zo´n denderende foto´s van de ophang keuken gemaakt te hebben. Maar hopelijk wordt het hiermee duidelijk hihihi.

En hier foto nummer 2.

Veel kijkplezier.

Ik zal vandaag nog een foto maken van de keuken en van de nieuwe. Zet ik die nog er effe bij.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ha moedertje van Daan,

Je foto van je buikje was schitterend!! Wat fijn dat de keuken geleverd is. Je zult je er wel op verheugen, wanneer die eindelijk klaar is. Kun je je dan gaan bezig houden met 't babykamertje.
Ik zal ook blij zijn wanneer onze badkamer klaar is. Ome Jan doet superhard zijn best. We hebben ook nog maar drie weekjes. De verloskundige schatte onze uk op 6 pond, vandaag. netjes toch?

Groetjes,

Kim en Co

Wo,w, kan me voorstellen dat je nu wel uitziet naar een normaal uitziende keuken. Hoop dat je mannetje het snel voorelkaar heeft.

Diana, is ie al begonnen
Hahhaha… .

Groetjes Mariska

Hallo dames ,

Hier volgt de laatste update van onze keuken.

Gas en waterleidingen zijn verplaatst en aangesloten. De waterleidingen hebben nog heel wat hoofdbrekens gekost ( van mijn manneke ).

De onderkastjes staan allemaal. Inclusief de afwasautomaat. Vanavond worden de aanrechtbladen geplaatst en als het goed is kan ik morgen alles inruimen. De avond dan want overdag moet ik werken.

Ik zal de foto´s van het toestel downloaden op het net zetten en dan op ikkeben plaatsen.

Tot gauw.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

das mooi!! het gaat lekker snel! goed zeg!!
ik wacht op de foto’s vast erg mooi!!!

Groetjes Mariska