Jaaa! Eindelijk!

Bo eet spaghetti!!! hahahahaha, misschien een stomme reden om hysterisch blij te zijn, maar hij heeft dit dus echt 1,5 jaar lang geweigerd!! Niks wou hij er van weten, helemaal niks, en dat terwijl mijn man en ik ontzettend veel van rijst en bami en spaghetti en dat soort gerechten houden. Hierdoor aten we dit bijna nooit, want ja, dan at Bo niet. we hebben dus heel veel aardappels gegeten de afgelopen 1,5 a 2 jaar (vanaf het moment dat hij met de pot mee at)!!
En vanavond aten we weer spaghetti, zijn gehakt met groente en saus wel helemaal fijn gemalen, en wat water erbij gedaan, zodat het misschien iets minder zout zou smaken. de spaghetti zelf fijn gesneden en dat door elkaar gehusseld, beetje geraspte kaas er over, en meneer heeft gesmuld!!! Echt, hij heeft zoveel gegeten!! Ik ben er zo blij mee, want dit houdt in dat hij het dus gewoon ook lust, en dus vaker kunnen eten!! Hij kan dan best nog wel een keer het niet willen eten, maar dan weet ik in ieder geval dat dit niet is omdat hij het niet lekker vindt, maar gewoon omdat hij een koppige bui heeft!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

ha ha ha leuk he als ze het ineens wel lusten, zo riep Morgan steeds lust geen magaroni tot ze Dora macaroni ontdekte…

Groetjes,

Michèle

Ja, fijn voor papa en mama!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Geweldig … !!

Hoe heb je dit aangepakt … Jurian lust nl geen ijs … arme papa en mama

halleluja!!! (dus er is ook nog hoop voor pippy want die mot ook geen spagetti, nooit nog nie )

Pippy is geboren 17.07.2009

Wat fijn joh dat hij dit nu lust.

Kan me goed voorstellen dat jullie hier erg blij mee zijn.

Groetjes,
Sandra

Wat heerlijk voor jullie!
Kortom, nu 3x per week spaghetti?

Lilypie First Birthday tickers

hahahaha nou 3 keer per week is wel een beetje veel, maar hij lust ook kip kerrie met rijst nu, dus dat is al 2 maaltijden zonder aardappels!!! hahahahahahaha

@Sugers303 , gewoon blijven proberen, niet elke week, maar af en toe, en geen vervanging geven, en het serveren alsof hij nog een baby is, gepureerd dus!!! behalve de spaghetti slierten, die heb ik wel klein gesneden, ongeveer een ander halve cm lang. Het duurt dus even, maar uiteindelijk lukt het dus!!! hahahahaha, oh en ik heb wat water toegevoegd, die saus zakjes van honig zijn wta aan de zoyte kant voor een kind die dat niet gewend is, en door het extra water, wordt dat wat minder.

@Mini boy, geen ijs nee? dat hoor je idd niet vaak!!! Op zich zou ik het dus niet erg vinden als bo dat niet zou lusten!! hahahahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

fijn Woezel … dan is er nog hoop want onze dame is ook niet van de rijst, spaghetti, macaroni en bami dus al die aardappels, buhhhh, ik wel weleens wat anders! Denk dat ik morgen maar spaghetti ga maken en kijken wat onze dame er nu op dit moment van vindt