Bo eet spaghetti!!! hahahahaha, misschien een stomme reden om hysterisch blij te zijn, maar hij heeft dit dus echt 1,5 jaar lang geweigerd!! Niks wou hij er van weten, helemaal niks, en dat terwijl mijn man en ik ontzettend veel van rijst en bami en spaghetti en dat soort gerechten houden. Hierdoor aten we dit bijna nooit, want ja, dan at Bo niet. we hebben dus heel veel aardappels gegeten de afgelopen 1,5 a 2 jaar (vanaf het moment dat hij met de pot mee at)!!
En vanavond aten we weer spaghetti, zijn gehakt met groente en saus wel helemaal fijn gemalen, en wat water erbij gedaan, zodat het misschien iets minder zout zou smaken. de spaghetti zelf fijn gesneden en dat door elkaar gehusseld, beetje geraspte kaas er over, en meneer heeft gesmuld!!! Echt, hij heeft zoveel gegeten!! Ik ben er zo blij mee, want dit houdt in dat hij het dus gewoon ook lust, en dus vaker kunnen eten!! Hij kan dan best nog wel een keer het niet willen eten, maar dan weet ik in ieder geval dat dit niet is omdat hij het niet lekker vindt, maar gewoon omdat hij een koppige bui heeft!!
liefs woezel