Jaa hij loooooopt

onze victor loopt…(oke 3 passen en dan valt ie nog) maar hij kroop tot vorige week echt liever dan dat ie een poging waagde op zijn benen te staan,nu heb ik hem zijn eerste schoenen gekocht en ineens kreeg ie het door, nu loopt ie van stoel naar tafel naar keuken naar bank heeeeeeel stoer!!!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Wat leuk! Dus hij kruipt niet lang meer
Lopen gaat veel handiger natuurlijk.
Nu is ie een grote kerel!

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Goed zo Victor! Knap hoor!
Dat heb je best vlot gedaan met 14 maanden (zo oud ben je toch?)

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. wij willen foto’s, wij willen foto’s (van zo’n stoere vent wel hoor!)

Gewijzigd door - Bieb op 31 Aug 2004 18:02:22

hij slaapt nu dus ik heb geen foto’s of filmpjes ervan… morgen maak ik ze wel effe

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Alle begin is moeilijk, hoor Victor, en je zult nog wel vaker vallen, maar zo te horen zul je mama gauw verrasssen met nog grotere stukken los lopen!

Goed gedaan, jochie!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Knap hoor ventje ! Voor je het weet kun je je niet meer indenken dat je het niet kon. Goed oefenen ( dan kan mamma lekker een foto maken voor ikke ben )

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

he wat leuk weer een mijlpaal victor stoere jongen hoor ga maar lekker door zo dan is er niks meer veilig voor mama hihihihihihihih grapje

groetjes marielle trotse mama van tanja

Heee super weer een mijlpaal!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Te gek Kim! Puck staat ook op het punt te gaan lopen… Zo spannend. Heeft Victor nou ook zo’n onrust in z’n lijf hierdoor? Puck is niet te genieten op het moment en ze wordt ook met name 's avonds laat schreeuwend wakker. Die heeft het zo druk.

Maar ja, wel begrijpelijk. Je zal maar op een dag wakker worden en kunnen vliegen!

Ik ben er weer!!

Groeten,
Nikki (bag lady)

ja vic is behoorlijk onhandelbaar op dit moment uit pure frustratie

groetjes Kim, mama van

en