Jaa heb een baan

hahaha jaaaaaaaaa ben aangenomen voor 7 1/2 uur per week ben zo blij joh echt als een klein kind.

1 maart gaat me contract in dus heb nog ruim een maand om eraan te wennen.

word nog contact met me opgenomen van hoe en wat en welke dagen want ik denk 1 dag 3 uur en de andere 4 1/2 maar dat merk ik wel.

morgen ff cwi bellen van hoe en wat te doen want dat weet ik niet mogen hun ff uitleggen hahaaha

joepieeeeeeeeeeeeeeeeee ben van daag zo vrolijk zo vrolijk

waar ga je werken dan??? maareh van harte gefeliciteerd!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

tpg post ga de post maar rondbrengen

nee heb er zin in lekker in de buiten lucht en lekker in beweging flexible tijden

dus als ik hele dagen wil dan mag ik tussen door vrij voor het eten met de kinderen en dan daarna weer verder dus dat sprak me wel aan

Gefeliciteerd met je baan.

Liefs Jolanda.

Wat leuk bianca !
Gefeliciteerd en veel werkplezier !
Groetjes, Brenda Reurink

He leuk joh! Gefeliciteerd. Haha heb ook op zo’n vacature gesolliciteerd, maar in Amersfoort is nog niets vrij. Sta op een wachtlijst )

Goed hoor, nou ben benieuwd, in de zomer is het wel lekker natuurlijk!

groetjes Monique

hoi bianca
van harte gefeliciteerd meid met je baan ik hoop dat je het naar je zin zal hebben echt toppie he heel erg blij voor je

veel liefs marielle

Wat leuk voor je joh, dat zou ik nou ook wel willen…
Maar goed je hebt een leuke baan!!

Een knuffel van een trotse vader!!

Het klinkt ideaal zo’n baan. Van harte gefeliciteerd. De kinderen lijden er niet onder, je blijft fit, je hebt iets voor jezelf en je word nog betaald ook.

Liefs Kristel

dank jullie wel allemaal voor de felicitatie’s

ja ben er echt aan toe hoor nu na maanden therapie en er weer helemaal boven op te zijn gekomen heb ik er weer helemaal zin in.

had me in oktober al opgegeven en ineeens lag er oud jaarsdag een hele uitnodiging en allemaal papieren die je moest invullen op de mat.

morgen ga ik naar cwi zou vandaag doen maar met kaitlyn is dat niets en morgen moet ze naar school dus ff op me gemakkie

nou cwi geweest

moet dus door soliciteren baal wel maar goed.

ik heb contract van 7 1/2 uur en bij cwi 15uur.

dus ik moet dus nu in de avonde wat gaan vinden maar net gebeld noppes dus.

en schoonmaak ben ik niet de type voor eerlijk gezegd ben soms blij dat ik thuis kan bijhouden laat staan dat ik een bedrijf moet doen.maar als moet doe ik het wel hoor niet verkeerd begrijpen.

dus ik wacht me contract af en dan weet ik voor welke dagen ik nog kan soliciteren of aan tpg post vragen na een maand een 15 uur contract

ja je kan al licht vragen of ze wat voor 15 uur hebben nee heb je ja kan je krijgen toch?
veel succes

groeten marielle mama van tanja

Heeee Bianca.
Leuk hoor, post rondbrengen is leuk.
Heb het van een betrouwbare bron. Lucas is namelijk van de postbode

Groetjes Mim

Hoi naamgenootje,

Gefeliciteerd met je baan!!!
Leuk hoor!
Ik hoop dat het allemaal lukt met dat 15-uur gedoe, maar dat zal vast wel!

Groetjes, Bianca

We duimen voor je. Maar wanneer kan je eigenlijk beginnen?

Liefs Kristel

Ehm…1 maart gaat haar contract in, toch?

Groetjes, Bianca