Ja!

Was ik weer…vandaag een test gedaan van Clearbleu. En nu stond er met grote letters ZWANGER in beeld. Joehoe ben zo blij
20 aug hebben we de eerste echo. Spannend allemaal.

Wel erg bijzonder, want precies 2 jaar terug was ik ook zwanger. Dat betekend dat ik op de zelfde dag ben uitgerekend als 2 jaar terug.

Wilde dit blije nieuws even met jullie delen

Liefs een hele blije mama

Lilypie Second Birthday tickers

GEFELICITEERD!!!
Spannend tot aan de eerste echo inderdaad, maar geniet ervan!! Hopelijk en je niet te ziek of last van andere kwaaltjes.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

GAAF! Van harte! Blij voor jullie, fijn dat het gelukt is. En wat bijzonder dat je op precies dezelfde dag bent uitgerekend. Jullie kunnen goed plannen Succes met wachten tot 20 augustus!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Haha het is dus duidelijk wanneer jullie erg vruchtbaar zijn

Wat super dat je zwanger bent, gefeliciteerd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Hahaha, dat hadden wij ook al tegen elkaar gezegd. Maar om nou een maand over te slaan qua behandelingen ging ons te ver. Dan maar liever twee kindjes op dezelfde dag. Met mijn eerste zwangerschap ben ik met precies 41 weken bevallen.

Eerst de echo maar afwachten.

Gefeliciteerd! Super joh.

liefs

Oh gefeliciteerd joh enne het hoeft niet he op dezelfde dag. Kan zo twee weken tussen zitten

Groetjes,

Michèle

Gelijk heb je om de maand niet over te slaan. Een vriendin van me kluste 1 maand niet, omdat ze niet wilde dat het in december geboren ging worden. Daar kan ik me dan zo kwaad om maken. Lekker belangrijk wanneer je kindje geboren wordt. Wees blij dat je kinderen kan krijgen. Je kunt nu eenmaal niet plannen wanneer.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Gefeliciteerd!!
Kan me voorstellen dat je heel erg blij bent!
Ik hoop dat je er al lekker van kan genieten:D

Liefs, Anne

Hoera, gefeliciteerd! Lekker genieten!

Groetekes, Sje

Oh wat fijn meid…gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd!! Lekker genieten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Gefeliciteerd meid…

Gr Patries

Wauw, wat een goed nieuws! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je lekker van je zwangerschap kunt gaan genieten. Gefeliciteerd!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dan zit je in het zelfde schuitje als ik nu. Ik was ook op Jurian zijn verjaardag uitgerekend … maar zoals je weet loop ik al bijna week overtijd. Spannend hoor … vind het heel leuk voor jullie. Hopelijk blijven de kwaaltjes weg en kan je lekker genieten…!!

Hee wat super!! Gefeliciteerd!

Geniet er van!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

hiep hiep hoeraaa gefeliciteerd!!

gefeliciteerd!!! en lekker genieten nu!

Groetjes Gytha

Gefeliciteerd! Heel erg bijzonder van die datum!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties en meedeleven.
Als ik gister geen test had gedaan was het nu wel duidelijk geweest. Ben net als mijn eerste zwangerschap ergggggg misselijk.

Ach ik denk maar steeds elke keer als ik me misselijk voel wordt ik weer aan herrinderd dat er iets groeit in mijn buik…zo blijven we een beetje positief.

Liefs