Ja morgen weer beginnen


#1

Zo dat is voorbij gevlogen, onze zomervakantie zit er alweer op, morgen weer naar school

Sofie naar groep 5, victor naar groep 3, dus leren lezen en schrijven voor mijn knul en tatadaaaa dinsdag mag Alexander voor het eerst naar de PSZ! Dacht dat ik nog een baby had maar helaas hahaha heb 3 kinderen en ineens deze week 2 keer 2.5 uur voor mezelf!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#2

Tjonge, en wij hebben nog 3 weken te gaan. Da’s een raar idee eigenlijk.

Leuk Victor ook naar groep 3. Onze oudste gaat ook in groep 3 beginnen! Ze heeft er helemaal zin in. Heeft Victor er ook zin in?

Wat ga je met die 2 x 2,5 uur vrije tijd doen?

Groetekes, Sje


#3

Da’s een overgang ineens. Wat een tijd om handen dan ineens. Leuke plannen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#4

JA niets denk ik, even wennen niemand om me heen die mama roept, geloof dat het even Kim tijd word… tijd voor mezelf.
En lekker rustig ergens kunnen snuffelen of ergens koffie drinken zonder iemand die toch nog wel erg veel aandacht vraagt

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#5

Probeer dat ook echt, hè Kim! Ik was toen de oudste net op school zat en de jongste naar de psz ging geneigd om die tijd vol te proppen met allerlei huishoudelijke klusjes die beter te doen zijn zonder kinderen om je heen. Eigenlijk niet goed. Eigenlijk beter om lekker inderdaad aan jezelf te besteden.

@Sannn, jammer zeg dat Nathan niet te genieten is.

Groetekes, Sje


#6

Klinkt goed Kim! En dan ook echt doen hè…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#7

Doen hoor Kim, Even ikke tijd is heel lekker en heel belangrijk.

Groetjes,

Michèle


#8

Voor de kids heel veel plezier en voor jou Kim
Geniet ervan

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#9

jeetje bij jullie zit eht er alweer op!
hier beginnen de scholen 7 september pas weer!

geniet van je vrije uurtjes Kim!

groetjes gytha


#10

idd voorbij gevlogen

maar dat zla wel ff vreemd zijn zeg 2x 2 1/2 uur voor jezelf

hier nu nog een week vrij voor mama en kaitlyn,dylan hoef pas 31-8 zijn rooster te halen,dan woensdag op kennismakings kamp,en pas 7-9 les

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#11

Ja, hier zijn de scholen ook afgelopen maandag weer begonnen. Maar wij hebben nog lang geen schoolgaande kinderen. Hihi zeg ik nu, maar tijd gaat hard genoeg. Lijkt me idd raar om ineens iedere week een paar uur voor jezelf te hebben. Geniet ervan en lekker dingen doen die je zelf leuk vind.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers


#12

ooh bianca… Dylan naar voortgezet?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#13

Hoe is de eerste dag voor jouw kinderen gegaan Kim?

Groetekes, Sje


#14

ja goed! morgen vertel ik nog meer, als lexje voor het eerst is geweest

Vic was wel lichtelijk teleurgesteld dat ie alleen maar IK had geleerd

Ik rik is het eerste wat ze leren, maar slimme vent had er maar ik vic van gemaakt

Sofie vind het fantastisch in groep 5 (min of meer eindelijk uitdaging voor mijn slimme meissie met haar 9.5 voor begrijpend en technisch lezen in groep 4)
Alleen wel jammer dat ze 'smidags niet meer mocht buiten spelen… haha

8 jaar oud

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#15
quote:
ooh bianca.. Dylan naar voortgezet?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


ja brrrrrrrrrr,vind best eng,maar hij is er wel aan toe…

hahaha moest wel lachen dat vic baalde dat hij alleen dat heeft geleerd,die dacht gelijk heel de dag heerlijk leren schrijven

ja zal voor sofie ook wel vreemd zijn,zal kaitlyn ook wel tegenvallen als ze smiddags niet meer buiten spelen

ook moet kaitlyn nu ook op vrijdag middag naar school

ben benieuwd hoe alexander het morgen heeft op de psz

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#16

Net heb ik Alexander voor het eerst afgeleverd bij de peuterspeelzaal…

Ging goed tot we afscheid namen en hij papa niet meer wilde loslaten, gillend en schoppend bleef ie staan krijsen, bij de andere twee hadden we een zwaai ritueel en dat wilden we nu ook doen, we zagen hem alweer wat gekalmeerd bij de juf staan en zwaaiden dus 1 keer, hadden we beter niet kunnen doen, we hoorden hem en zagen hem nu nog harder gaan gillen …

, maar ik heb nog geen telefoontje gehad dus het zal allemaal wel goed gekomen zijn.

En nu zit ik hier, moet van alles doen maar doe even helemaal niets,geen kind om me heen is best vreemd

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#17

ooo ja dat is vreemd ineens geen kinderen meer thuis!
hopen dat het met lexje goedgekomen is. maar dat zal vast wel! ik ben ook zo benieuwd hoe lieke 7 sept reageert als ik haar wegbreng!

probeer te genieten van je vrije uurtjes kim!

groetjes gytha


#18

Oh dat zou omschakeling zijn … geen kindjes meer thuis… maar ook wel een rust … alhoewel ze hun energie nu in de andere uren extra kwijt moeten

Grappig hier nog ruim 2 weken sommige 3 weken vakantie!! Jurian nog 3 jaar vakantie

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#19

ach gossie,nou hopelijk krijg je zo te horen dat hij het ontzettend naar zijn zin heeft gehad

idd vreemd en kan me voorstellen dat je nu niks lukt om te doen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#20

nou hij heeft het leuk gehad hoor, heeft het eerste half uur bij de deur gestaan en verder niets haha
daarna was het voorlezen ineens interessant en is ie "mee"gaan doen met alles. kwam binnen en hij rende gelijk hup in mijn armen

nog een loslaat momentje, sofie heeft andere schooltijden nu, dat zou betekenen dat ik om 1/2 12 lex,om 11.45 en om 12.00 sofie moet ophalen uit het zelfde gebouw

nou dat trekt lexje zeer zeker niet,dus sofie mocht voor het eerst van school alleen naar huis lopen…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”