Ooooh wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Spannend hoor, en wat romantisch van Mervin, originele manier hoor! Heel veel plezier bij alle voorbereidingen!
Ja ik wil
Heerlijk zeg, zo’n dag in een mooie jurk, je haren mooi gedaan… Make-upje erop en dan maar genieten van het feest. Denk dat dat ook een droom is voor de meeste dames
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!
Meid!! van harte gefeliciteerd! Mervin ook natuurlijk!
wat super leuk hoe hij dat deed! was het druk?
enne ook een ring toch? wat gaaf zeg!
ik vraag me af of wij ooit gaan trouwen haha,
ben echt blij voor jullie!
en jij? toen je het hoorde? moest je huilen?? ik zou echt gaan janken haha! emomuts! echt gaaf en hoe willen jullie het of weet je dat nog net? klein houden of groots?
huwelijksreis?
ik loop echt te hard van stapel hihi
Nee Inge geen ring nog, ik draag geen ringen dus hij weet mijn maat niet enne 2 ringen vind ik overdreven. Enne zoals je gelezen hebt heeft ie het 2 keer moeten vragen. Ik had het niet door
Groetjes,
Michèle
quote:
Nee Inge geen ring nog, ik draag geen ringen dus hij weet mijn maat niet enne 2 ringen vind ik overdreven.
Ik snap dat wel: Toen mn man mij vroeg, heb ik een kettinkje gekregen met het symbool van zijn achternaam. Ook omdat ik niet zo’n sieradenvrouw ben en bang was dat ik die rind alleen maar kwijt zou raken. Met het trouwen hebben we wel een ring gedaan. Die doe ik nooit af en daar ben ik inmiddels helemaal aan gewend. Maar eerst voelde het alleen maar heel raar en zwaar.
liefs
Ik moest het doen met een speelgoedring toen mijn man me ten huwelijk vroeg. Haha en die paste nog net aan om mijn pink.
Maar vond het niet erg hoor, ging om het idee en ik heb nu een hele mooie trouwring
Groetjes,
Sandra
GEFELICITEEEEEEEEEEERD! :d
Wat leukkkkkkkk voor jullie & de kleine meid …
Geniet ervan, & hoe is het afgelopen bij de hypotheker?
Al meer duidelijkheid?!
Nouuuuu, khoop dat mn vriend me ook ooit ten huwelijk gaat vragen hahaha …
Ik wil echt ooit trouwen, maar kheb altijd gezegd dat ik het wil zoals in een sprookje hahah
ERG HE?! … een echte romanticus, dus ben benieuwd of hij ooit nog is iets moois verzint! hahaha …
Nou meis, veel veranderingen voor je dan de komende jaren, nieuw huis, trouwen, miss nog meer kindjes! gezelliggg
Nayaro - Danil / 14 September 2008
Hypotheker was ook goed. We kunnen meer krijgen dan we dachten, dus in januari gaan we eens goed winkelen
Groetjes,
Michèle
Wat fijn dat jullie meer konden krijgen dan jullie gedacht hadden.
Dat is altijd goed om te horen.
Succes met jullie huizenjacht en ik hoop dat jullie snel een mooi huisje vinden.
Groetjes,
Sandra
We hebben wel al wat gezien, maar we moeten alles even op ons in laten werken enne ik kwam er van de week achter dat ik geen geldig ID meer heb en die van Mer verloopt morgen dus daar moeten we ook even achter aan, dus in januari gaan we echt aan de slag.
Groetjes,
Michèle