Ja ik wil

quote:
@ Rainbow: ben jij al getrouwd? anders moet je vriend je maar gauw gaan vragen, volgens mij ben je er klaar voor (of kijk je met heel veel blijdschap terug op je eigen bruiloft, dat kan natuurlijk ook!)

Nee Liske, hier een ongetrouwde mama! Ik wil zeker nog weleens trouwen hoor, dat lijkt me wel romantisch, maar niet binnen nu en een paar jaar. ‘Vroeger’ wilde ik eerst trouwen, met alles erop en eraan en daarna graag kinderen. Maar dat liep anders. Ik was toen 34 en daarom kozen we ervoor om eerst voor een kindje te gaan. Die bruiloft komt hopelijk echt nog wel, maar eerst een ander huis en straks hoop ik nog een baby. Ik wil nu trouwens ook klein trouwen, ik hecht er minder waarde aan nu. Misschien omdat Eva er nu is? Mijn romantische beeld is een beetje vertroebeld wat dat betreft. Maar het zou wel mooi zijn en ik mijmer altijd wel weg bij huwelijken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat leuk!! Gefeliciteerd!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH, wat geweldig!!!
Ik zou het ook niet geloven hoor, en het hem laten herhalen!

En wat leuk met je dochtertje erbij!!!

Wij willen ook trouwen, maar eerst kinderen. Mijn vriend zegt dan: eerst moeten alle 3 de kinderen er zijn en dan gaan we trouwen…

Groetjes Frauk

Gefeliciteerd!!

Wat leuk zeg!! En nu zeker lekker fantaseren over wat voor een jurk ect ect??

Super, wat leuk!!!
Gefeliciteerd!
Hopelijk gaat het bij ons ook een keer gebeuren, ondanks dat we al gepartnerd zijn
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Super leuk! Gefelicitaart (met 3 lagen hihi)!!! Heel veel plezier met de voorbereidingen!!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Mijn moeder komt zondag want die past maandag op morgan dus dat zal wel fantaseren worden inderdaad, maar verder is het nog wel een beetje onwerkelijk. We gaan straks eerst naar de hyptheren kijken wat we daar kunnen…

Dus duim maar dat dat ook allemaal meezit.

Groetjes,

Michèle

De hyptheren??

Wat gaaf trouwens dat je moeder dat doet! Dan kun je echt helemaal zelf ontwerpen wat je voor een jurk wilt en tovert zij em tevoorschijn! lijkt me geweldig!

Ik ben voor mei ook op zoek naar een jurk. Ik wil een hele luxe, mooie jurk, maar geen trouwjurk, omdat het echte trouwen al gebeurd is. Het liefst wel een model zoals een trouwjurk maar dan een andere kleur. Ben gisteravond weer begonnen met buikspieroefeningen om een betje in shape te komen (slim, zo voor de feestdagen… :-S)

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Michelle bedoel hypotheken

Even nieuwsgierig hoor Liske, maar wat gaat er bij jullie in mei gebeuren. Je geeft aan dat je geen trouwjurk zoekt omdat je al getrouwd bent. Of bedoel je dan je in mei pas het feest gaat geven?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Eh inderdaad Sandra de hypotheker… Ha ha ha ha kan naast niet meer praten ook niet meer typen

Groetjes,

Michèle

@Liske, ik weet niet of je heel ver weg woont, maar ik weet (uit eigen ervaring) hier in Brabant een goed atelier waar je je jurk helemaal naar eigen wens kunt laten maken. Scheelt een hoop in kosten en je hebt de droomjurk die je in gedachten hebt.

Groetekes, Sje

@Sandra: Wij zijn voor Nora’s geboorte ‘even snel’ getrouwd zodat we alles geregedl hadden. Ik had toen een dikke buik, weinig energie dus we hebben dat heel klein gehouden, maar daardoor hebben veel mensen die me wel dierbaar zijn, het gemist en hebben we geen feest gehouden. Dus bijna twee jaar later, komt dat feest er alsnog. Mijn oom is dominee en gaat ons huwelijk dan inzegenen op het strand (als het een beetje weer is) en in de strandtent een paar honderd meter bij ons huis vandaan, gaan we dan het feest geven. Gewoon lekker feesten met iedereen erbij. En tja, zonder dikke buik wil ik natuurlijk ook nog even mooi zijn…

@Sje, wat leuk, ik woon in het Westland, dus helaas niet echt om de hoek. Misschien hebben ze bij ons in de buurt ook wel zoiets… Mag zeker wel wat kosten op die manier, of niet??

Liefs!

Haha ja kan me voorstellen dat je met een dikke buik niet heel veel energie hebt om uitgebreid te feesten. Leuk dat jullie alsnog een feest gaan geven. Succes en veel plezier met de voorbereidingen. Wij wilde op onze trouwdag ook graag op het strand een feest geven. Zijn ook in mei getrouwd, maar durfde het toch niet aan omdat het misschien slecht weer zou zijn. Achteraf jammer, want het was echt superwarm weer. Maar goed we hebben een superdag gehad en de locatie waar we het feest uiteindelijk gaven was ook helemaal naar ons zin.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@ Liske: Mijn collega heeft haar jurk laten maken bij Anastasi (ff googelen en dan heb je de site). Zij is niet duur en maakt jurken in alle kleuren van de regenboog en supermooi. Misschien is dat iets voor je?

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

@Liske, het is bij zo’n atelier juist veel goedkoper dan in een bruidsmodezaak. Kan makkelijk de helft schelen!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 02 Dec 2009 12:37:10

Dank voor tips, dames, ik ga is even kijken wat de mogelijkheden zijn… oeh… ik raak al helemaal hebberig ervan!

@Michèle, succes bij de hypotheker! Tis allemaal niet gratis… Mara je kunt het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk! Veel plezier met de voorpret…

liefs

Wat een leuke foto bakmama van jullie met Thijs.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

wat leuk!! gefeliciteerd

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wat leuk & romantisch…!!
Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes

Sandra

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Hey Michèle,

Wat gaaaf zeg… gefeliciteerd meid…

Ik hoop dat mijn mannetje dat ook eens een keer vraagt maar ik denk fdat ik dan tot dintjuttemus moet wachten want van hem hoeft het alleemaal niet voor alleen zo een boterbriefje…

Maar wie weet ooit in de toekomst???

Geniet maar lekker van het plannen meid en we horen wel wanneer de grote dag is…

Groetjes Nicole

Mama van Alicia ( 04-11-2008)

Lilypie 6 - 18 Ticker