Ja hoor

en ook het nieuwe speciale flesje, lijkt Jessin niet te willen. Jeeeeeee wat een eigenwijsje al he
Ik heb dus die breastbottle gisteren in huis gekregen en mijn eerste 2 pogingen zijn al mislukt. Grrrrrrr baal dr best wel beetje van want als dit niet werkt dan lijkt me de enigste optie om hem te laten dinken uit een fles, dat we hem verder niks geven totdat hij de fles pakt. Bah daar heb ik dus echt geen zin in eigenlijk. Ik denk dat ik het een paar dagen laat rusten ( ook omdat het sinterklaas is en al druk genoeg ), daarna weer eens een paar dagen probeer en anders dan toch maar kijken voor de drastische maatregel.

Wat een eigenwijsje hihi
Maar wel balen joh! Jee, ik kan me voorstellen dat je liever niet wacht met voeden totdat hij dan toch maar de fles pakt…
Wie weet helpen die paar dagen “rust” even en lukt het na sinterklaas opeens wel.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

ow das niet fijn voor je!!! hopelijk lukt het snel heel veel succes ermee!!!

liefs jessica, &

Oh ja balen hoor, gelukkig deden mijn beide kids het wel goed, ben wel met beide bij 6 weken oud al begonnen met oefenen…

Groetjes Nathalie & Co

Kaya drinkt na de borst ook gewoon uit de fles (Avent, die speciaal voor borstvoeding zeg maar)
Maar ja, ben natuurlijk wel na een week al begonnen met de fles, dat scheelt denk ik wel.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 03 Dec 2005 17:44:47

ja avent werkte hier ook…

Groetjes Nathalie & Co

Goh…balen hoor, ach wie weet help het een paar dagjes rust.
En dan zie je dan wel weer verder.

Hopen dat het dan wel lukt suc-6 ermee

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

jeetje vervelend hoor dat het niet wil lukken.

Denk dat het wel goed is om een paar dagen rust te nemen het is ook een drukke tijd voor iedereen en daar wordt je zelf ook niet rustiger op.

Hopen dat hij toch de fles gaat pakken zal heel wat frustratie schelen

wens je veel sterkte

veel liefs mignon

kom maaar bij kimmie, heb je niets anders … moet je wel…
helaashad ik maar een oplossing voor je

groetjes Kim, mama van

en