Ja hoor en ook kaitlyn

heeft nu waterpokken.

gisteren zaggen we al kleine rode bultjes maar vanmorgen om 7 uur riep ze me in paniek.

en in eerste instantie zag ik niets,en ze greep naar der oren en daar zitten dus 5 pokjes en achter de andere ook.

gelijk schone luier en ja hoor buik rug helemaal onder,en bij der schaamstreek ook.hoop dat ze niet veel last krijg ervan.
zal der luier vaak verschonen want dat lijk me juist zo zeer gaan doen he als je plast en je heb daar pokjes die dadelijk opengaan.

op zich is ze heel rustig nu en toont nergens last van te hebben alleen bij der oren daar krapt ze steeds,maar verder nog niet.

aan de ene kant denk pffffff gelukkig ze kan het maar gehad hebben maar aan de andere kant denk aaaahhhhhhhh zo zielig weg met die dingen hahha

groetjes bianca

ja idd ben blij dat het achter de rug is

dylan heeft haast niets meer nu gaat heel mooi weg moet ik zeggen en kaitlyn haalde ik vanmorgen uit bed en die had nu ook in haar gezicht en haar lijfje was dubbel zo veel als giseren.

jeuk heeft ze veel dus me mentolen wat af gisteren in havermoutbad geweest en straks doen we het weer dus hoop dat het over 2 dagen over is en dat ze dan korstjes heeft
want een 2 jarige kan je wel uitleggen dat ze niet moet krabben maar 2 tellen later krapt ze toch he.

groetjes bianca

update kaitlyn

nou kaitlyn had gisteren het dubbele van wat ze zondag had aan pukkels dus ik schrok er van toen ik eruit bed haalde.

heel de billen zitten onder en ze heeft daar behoorlijk last van ook omdat ze nog een luier heb he.

overdag viel de jeuk wel mee en was ze alleen hangerig en wilde bij me blijven of zitten.smiddags rond een uur of half 5 dacht ik echt dat ze flipte ze werd helemaal gek ineens van de jeuk,niet normaal meer,heb er beet gepakt en gelijk in de havermout bad gedaan en heb haar een half uur laten badderen.

eten wilde ze weer niet net als de rest van de dag ze heeft misschien 2 kaptein koekjes op en meer niet drinken doet ze goed alleen heb het idee dat ze haar plas ophoud en bang is om te plassen ook daar zitten de pokjes en dat brand.

7 uur storte ze in van moe heid want ook de middag had ze niet geslapen,ik heb er naar bed gedaan had er wel eerst ff gementold.maar om 8 uur toen dylan naar bed ging begon ze te huilen en is niet meer stil geweest haast.om 10 uur had hans er in slaap gekregen en heeft ze een uurtje geslapen en daar na is ze weer wakker geworden ze had zo jeuk niet normaal tegen der bed aan trappen met der benen en met de hoofdje bonken zo zielig

heb er 5x gementold vanachten misschien dat ik in totaal 1 1/2 uur geslapen heb.

om 6 uur heb ik er ff bij me genomen mar heb nu blauwe bennen van het schoppen van haar.

nu ligt ze op de bank half te slapen en tubbies te kijken en hoop dat ze zo ff wilt slapen op bed…

de pokjes zijn al grotendeels aan het indrogen dus ik denk ook dat ze daar last van heb gehad en hoop voor haar dat ze vandaag minder last heb.

groetjes bianca

och jeetje … daar wordt je niet rolijk van, hopelijk is nu het ergste geleden, succes bianca

Wat zielig zeg!!
Ik weet nu wat er voor ons nog “in het verschiet” ligt!!
Héél véél sterkte ermee en ik hoop écht dat het inmiddels wat beter met haar gaat!

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)