hoera delano slaapt al drie nachtjes door tot kwart voor zeven ,zou het het nu eindelijk door hebben hoe het moet.
zal maar niet tehard juichen want anders is het vanacht meschien wer feest hier.
anouk nelissen
hoera delano slaapt al drie nachtjes door tot kwart voor zeven ,zou het het nu eindelijk door hebben hoe het moet.
zal maar niet tehard juichen want anders is het vanacht meschien wer feest hier.
anouk nelissen
lekker joh wat zal je uitgerust zijn hihi
nou hij kan het hoor!!!
maar inderdaad sssstttt…
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

en hij is vandaag nog maar amper wakker te houden hihihi
is meschien aan het iuitrusten zodat hij vanacht weer aan de gang kan .
anouk nelissen
hey way goed zeg!!
geniet er maar van.
en onthoud als ze even terug vallen komen ze nog sterker terug
Groetjes Marianne mama vanRuben

Nou wat lekker anouk ! Zoals je weet slaapt Demi door na haar inentingen echt super, maar ik ben nu overgegaan op 5 voedingen sinds eergisteren en nu komt ze 's nachts weer om 5 uur, maar ja dat is niet anders, ze zal er even aan moeten wennen denk ik. Echt relaxed he als ze doorslapen, dan ben je de volgende dag ook gelijk een stuk frisser. Nou Delano volhouden en mama niet meer storen in haar nachtrust, maar inderdaad niet te hard roepen, maar ik denk dat hij het wel snapt nu hoor als het al 3 dagen zo is dan snapt hij het wel.
Natasja
[quote]
geniet er maar van.
en onthoud als ze even terug vallen komen ze nog sterker terug
Groetjes Marianne mama vanRuben
hahaha geloof dat terugval er al is dan want de afgelopen twee nachten word meneer weer gewoon om vijf uur wakker en is dan ook niet stil te krijgen dus maar tussen ons in he ,er ligt er nog eentje te slapen en die moet naar school.
anouk nelissen
Oh nou dan zal dat bij mij ook wel het geval zijn nu hahahahaha !!! Nou we moeten er maar op vertrouwen dat het allemaal goed komt.
Suc6 !
Hoi! Als ik dit lees ben ik toch een beetje jaloers! Mijn kinderen sliepen pas de nacht door na 8 maanden. Kregen om de 3 uur borstvoeding op afroep. Best zwaar, en stiekem hoop ik dat Luc dit niet gaat doen en vannacht lekker doorslaapt… Maar voor jullie ben ik erg blij!
mamma!!!
Anouk, hoe gaat het nu met de kleine ??? Slaapt hij al door of zijn het niet bij 2 nachten gebleven ???
Brady Brunch, krijgt hij nu ook borstvoeding ??? Wil je dat perse aanhouden ? Anders kan je misschien de laatste voeding een flesvoeding geven ??? Ik hoor wel van meer vrouwen hier op het forum dat ze dan wel lekker doorslapen. Lekker iets meer in de fles en dan hoppekee lekker een nachtrust, maar weet natuurlijk niet hoe oud Luc is, maar misschien een optie voor de toekomst.
Liefs Natasja
hallo we zijn maandag op het cb geweest en die raade ons aan de laatste fkes eens anderhalf uurtje eerder te geven en dan gewoon de 210 cc en de rijste bloem derin,ik durfde niet om half elf al de fles te geven was bang dat hij dan om drie uur snachts zou komen,maar we hebben het geprobeerd en het klopt meneer slaaptr nu van half elf tot half zeven ,het klint raar maar het werkt wel,ook mochten we beginnen met een fruit hapje te peoberen zodat hij een verzadigder gevoel zou hebben en dat gaat ook prima,
anouk nelissen
heee wat goed joh
misschien heeft dat met de fase waarin ze slapen te maken??
dat als je hem eerder pakt hij nog niet in de diepste slaap zit??
wat goed zeg , goeie tip voor andere moeders met nachtbrakers hihi
nou geniet ervan!!!
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

ja nacy daar had ik ook al van gehoord maar durfde het niet om hem eerder te geven,hihihihi had ik het maar eerder gedaan dan he .
meschien ind een tip voor andere mamma,s die dit probleem hebben
anouk nelissen
hallo
delano was vanmorgen weer normaal om half vijf wakker (helaas)
we houden het maar op een foutje bij hem en een vergissinghihihihih
vanavond weer vol goede moed om half elf de laatste
anouk nelissen
Anouk,
Wat een toestand ?? Nou deed hij het zo goed !!! Ik zou het gewoon volhouden hoor !!! Wie weet moet hij er even aan wennen. Demi komt ook nog wel eens 's nachts en dan geef ik haar tut en slaapt ze gewoon heerlijk verder tot half 7/7 uur !!! Ook gewoon om 23 uur de laatste fles, maar geef wel voor hongerige baby’s. Misschien is dat wat, maar je geeft al rijstebloem geloof ik he ?
Nou ik hoop voor je dat hij toch door gaat slapen.
Geef je hem wel eten om half 5 dan ???
Natasja
nee hij krijgt geen voeding om half vijf geef hem de speen en dan rekt hij het wel tot zes en dan nog ff tussen mamma en pappa in.half zeven krijgt hij pas de eerste .
anouk nelissen
het was indd een foutje hij heeft vanacht weer lekker doorgeslapen.
anouk nelissen
En Anouk,
Vannacht weer goed geslapen ??? Ik hoop het voor je !
Laat het ff weten.
Liefs Natasja
hallo
jahoor vanacht goed geslapen tot vanmorgen half acht nog wel hihihihihih
is wel o half zes f wakker gewest maar met spen sliep hij weer meteen door
anouk nelissen