Ja deze regio


#1

gaat morgen weer beginnen .hoera de scholen gaan weer open
en tanja gaat naar groep 3 .spannend maar wel leuk .

groetjes marielle mama van tanja


#2

Hier ook weer lekker naar school. Nicky gaat naar groep 2 en krijgt een nieuwe meester. Ze heeft er zin in!
Bob mag dinsdag weer naar de PSZ.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>


#3

Alle succes voor het nieuwe schooljaar!
Hier hebben we nog een weekje vakantie en dan mogen wij ook weer dagelijks op en neer naar school! Onze oudste gaat naar groep 2. De jongste zit nog op de psz 2 dagdelen per week.

Enerzijds wel weer lekker om het gewone ritme op te pakken, anderzijds vond ik het ook wel heel lekker die lange vakantie hoor. De meiden zijn zo lief geweest en we hebben zo genoten met elkaar. Zal wel weer wennen worden volgende week.

Groetekes, Sje


#4

hier beginnen de scholen ook weer kevin moet morgen ook weer naar school manlief moet werken ben echt blij

kan ik weeer in huis aan de gang


#5

ben er zo aan toe!!! joepie weer ritme vanaf morgen

van mij mag vakantie eindeloos duren maar de kids missen toch het ritme. dus morgen vroeg 8.25 staan we bij de poort. wel raar,mag sofie niet meer naar de klas brengen, is nu groep 4 … ander gebouw

gelukkig heb ik vic nog… groep 2 alweer

succes morgen dames en de rest geniet nog even van de vakantie!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#6

alle kindjes veel plezier morgen, ook de papa’s en de mama’s weer het gewone leven!

Wij nog ff niet hoor wij hebben nog 3 weken
moeten zelfs nog op vakantie… nog heel ff gaan wij er ff tussen uit!

maar voor jullie heeel veel succes

gr Tries


#7

Wij hebben ook nog een weekje en dan beginnen hier de scholen weer JIPPIEEEEEEEEEE
Ben ook weer toe aan een ritme want dat is een beetje ver te zoeken nu
Vakantie is heerlijk hoor lekker rustig aan doen enzo
Maar merk het hier ook aan de jongens het word tijd om weer naar school te gaan
Robin zit nu in groep 1 het is een late leerling en ze noemde het dus eerst groep 0
Maar nu echt groep 1
En Justin heeft een klein beetje pech want die gaat drie dagdelen naar school maar volgende week kan hij alleen de woensdag en donderdag ochtend
Vrijdag word hij dan geopereerd en moet die week erna thuis blijven
Maar voor alle kindjes die vandaag naar school gaan HEEL VEEL PLEZIER

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#8

Hier ook nog een weekje, papa is vandaag alweer begonnen. Vanaf volgende week gaat Evianne naar groep 2 en Jessin weer 2 ochtenden naar de psz. Ook voor mij mag de vakantie eeuwig zijn maar merk ik met name bij Jessin dat hij de structuur nodig heeft. Elke dag Evianne weg brengen en halen enz enz. Dussuuuuum deze week nog en dan beginnen ook wij aan een fris en nieuw schooljaar.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#9

zo nou de eerste school dag top .heb een heerlijk vrolijk kind in huis gezellig hoor .ben er blij mee .alleen moest ik meteen weer dingen regelen .ze moeten morgen meteen naar de sportschool om te gymen dus me vriendin brengt tanja naar school en dan gaat ze met der klasgenootje door naar gymzaal .pppfffff maar gelukt allemaal .ja als werken de ouder word je dan gestraft .

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 11 Aug 2008 17:33:28


#10

We zijn er klaar voor hoor
Robin vraag steeds mag ik al naar school
En ik zeg jaaaaaaaaaaaa vandaag naar school
Ik vond het heerlijk hoor de vakantie maar ben nu ook blij dat de school weer begint
Justin gaat woensdag weer naar de psz
En dan heb ik het huis voor mezelf even heerlijk
Maar ben ook blij als ze weer thuis zijn hahah
Lekker dubbel he

Voor alle kids die vandaag ook weer beginnen
HEEL VEEL PLEZIER

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#11

Hier is de eerste ook weer netjes afgeleverd op school. Heerlijk, van een klas met 34 kinderen, naar een klas van 21 kinderen en geen gedoe meer met groep 0 erbij. Ik merkte dat Evianne daar wel hinder van had nl. Ze heeft een leuk klasje en het was vanochtend heerlijk om te zien hoe alle kinderen weer meteen op elkaar afstormen. Maaaaaar vakantie vind mama leuker hahahaha.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!