Oh gelukkig dat het weer beter gaat met Jada. Wij hebben hier ook nagelbijtend met dichtgeknepen billen gezeten hoor. Wat een opluchting weer wat te horen en dan ook nog goed nieuws. Wat zal jij geschrokken zijn zeg.
Groetjes,
Michèle
Oh gelukkig dat het weer beter gaat met Jada. Wij hebben hier ook nagelbijtend met dichtgeknepen billen gezeten hoor. Wat een opluchting weer wat te horen en dan ook nog goed nieuws. Wat zal jij geschrokken zijn zeg.
Groetjes,
Michèle
Gelukkig! Ik had ook heel vaak gekeken hoe het nu ging en dan was je er niet. Logisch, want je had wat anders aan je hoofd, maar we wilden zo graag weten hoe het met Jada was! En dat ze nu al weer dolgraag naar school wilde is een heel goed teken! Hopelijk herstelt ze hier helemaal van en komt het nu nooit meer voor, want je schrikt je toch kapot!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Wat super dat het nu er zo goed met haar gaat. Logisch dat je je kapot geschrokken bent. Je moet er toch niet bij nadenken dat je er te laat bij bent. Ik ben erg blij voor jullie dat ze zo snel opknapt.
Groetjes,
Sandra
Wat een fijn bericht om te lezen dat het met Jada weer goed gaat. Maar wat moet het heftig geweest zijn voor jullie zeg, pfff…
Maar gelukkig met iedereen dus beter nu…
jeetje wat heftig en eng zeg. wel ontzettend fijn dat het nu weer beter gaat.
nu weer een beetje bijkomen van de schrik.
liefs,
Rinske
Bedankt dames,
Ik ben nog steeds erg geschrokken, maar het gaat gelukkig een stuk beter.
Ze slaap nog steeds wel meer dan ik gewend ben, ook weer een middagdutje, maar het is goed zo. Ik ben vandaag weer aan de slag, de hele dag, maar als ze me nodig heeft kan ik gaan, dus das wel fijn
Echt super bedankt voor jullie meeleven!
Wat ontzettend fijn om te horen dat het een estuk beter met haar gaat! Was echt ontzettend geschrokken toen ik jou bericht over jada zag staan, en kan mij heel goed voorstellen dat je een paar hart verzakkingen rijker bent!! Laat je kleine meid maar lekker even bij komen en slapen!
liefs woezel
ooh wat fijn dat je van je laat horen! en wat geweldig!!! dat het nu beter met haar gaat. jeee man wat moet jij geschrokken zijn! heftig!
Ik snap natuurlijk dat je er met je hoofd niet bij was om eerder wat te laten weten, alhoewel ik wel eerlijk moet bekennen dat ik bang was, juist omdat je niets liet weten dat het echt erg slecht met haar ging, en was ik dus wel heel bezorgd. Maar nogmaals ik begrijp het ook heel goed en je hoeft je natuurlijk niet te verantwoorden
Ik hoop dat het de betere kant op blijft gaan, en heel veel sterkte en nog steeds veel beterschap gewenst voor de lieve kleine Jada.
Je bent een topmoeder echt waar!
@Michelle: je reactie over dat haar hoofd er niet naar staat snap ik natuurlijk ook wel ik was alleen bezorgd en was eigenlijk een beetje bang dat er iets goed mis was omdat ze niet reageerde…dat was meer mijn punt