J wil een zusje en een hond! hahahah

Ik zat op Zondag met J in de auto, op weg naar huis. Toen zei ze (Mama, I want a puppydog and a babysister for my birthday, not a boy!) Mama, ik wil een puppy hond en een baby zusje voor mijn verjaardag, niet een jongen! hahahahaah Gek, kwam niet meer bij! dus ik maar even gezegd dat een hondje mag komen als we een groter huis hebben, aangezien we nu al een poes hebben en dat ik geen baby in mijn buik heb, dus d’r komt geen baby zusje voor d’r verjaardag. Nou daar was madam het toch niet helemaal mee eens, helaas pindakaas, hahahah

Hihi flauw van je hoor dat ze geen zusje voor haar verjaardag krijgt

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha ben blij dat mijn dochter tevreden is met een konijn en een babypop. Maar ja kleine meisjes kleine wensen, grote meisjes grote wensen.

Groetjes,

Michèle

Hihi niet te hard roepen he Michelle, voordat je het weet wil Morgan ook een broertje of zusje

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha daarom zeg ik kleine meisje en grote meisje (morgan is net 2, J wordt al 3 )

Groetjes,

Michèle

@ Sandra, nou flauw he!
@ michele, tja idd in Maart alweer 3! Tjongw jonge wat gaat het snel, wacht jij maar af, volgend jaar vraag Morgan jou vast hetzelfde

Ja alleen haar geef ik dan meer kans op die baby dan op die hond al zal ze dan nog wel moeten wachten tot ze 4 wordt minimaal

Groetjes,

Michèle

Tja bij ons is dat dan net andersom, de kans dat er een hond komt is een heel stuk groter dan een baby!

Goh, wat een ‘grote’ vragen inderdaad!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

I know malawimamajada

Groetjes,

Michèle

Hahaha, Madelon heeft ht ook een tijd gevraagd. Vroeg ik waar moet ik dan een zusje vandaan halen. Kreeg als antwoord, bij de aldi kopen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

lieke vraagt het ook wel eens: Mama wanneer komt die ooienvaar hier een jongetje brengen? want die hebben wij nog niet! hahahah

Groetjes Gytha

Hier is het min of meer wel gelukt hihi!!! Nikki zeurde bij papa (mama was niet zo’n probleem hahaha!) al ruim 1,5 om een zusje… Ik was op een gegeven moment zwanger en op haar verjaardag moesten we voor de 20-weken echo en mocht Nikki bij wijze van cadeautje vragen wat het zou worden… En warempel, het is een meisje geworden! Nog iedere dag bedankt ze me omdat ze zo blij is met haar zusje en haar wens is uitgekomen!!!

@miremady; hahahah ja dat zou wat zijn zeg; Bij de supermarkt halen. Tja d’r zijn hier genoeg kindjes die geadopteerd kunnen worden. we zullen nog wel zien, maar zeker niet de komende 2 jaar, als het aan mij ligt!

@ gytha; wat grappig, tja J zei dus geen jongen, hihihih nou ja zeg!

@ yavhan; Wat leuk zeg! Tja das wel heel bijzonder!