J vandaag op stap gaat

met een goede vriendin van me, haar dochter en haar man. Ik wilde eigenlijk mee, maar ging niet ivm mijn werk. Ze vertrekt om 9 uur en is om 5 uur thuis, ze gaan naar een nationaal park en een plek met een heel mooi zwembad etc. Ik ben best zenuwachtig (het is hier 100 km vandaan) Jada is nog nooit zonder mij of papa weggeweest maar ziet er erg naar uit. Ik heb wel zo iets dat als ik iemand vertrouw met mijn dochter is het deze vriendin, maar toch vind ik het eng, stom he!

helemaal niet stom!!!
emma gaat straks bij een vriendinnetje spelen, ik ken de ouders goed, is hier 5min vandaan, toch vind ik t spannend, zo zonder mij!
dus met een vriendin de heledag, 100km!?!? bbbrrr zou ik echt heeeeel spannend vinden! wel goed dat je haar laat gaan,

groetjes en “sterkte” vandaag!

Nou, ik snap het wel hoor. Gezonde gevoelens en desondanks laat je haar toch gaan, maakt je volgens mij tot een topmoeder! Hopelijk heeft ze het leuk!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Nee, niet gek hoor! Ik zou precies hetzelfde hebben! Fabienne is nog nooit uit logeren geweest en haar bij en vriendinnetje achter laten heb ik nog niet gedaan … Als die gelegenheid zich voor gaat doen dan slik ik ook wel even!

Groetjes Esther

Ohh nee, hier is ze ook nog nooit uit slapen geweest, is wel gevraagd door vriendinnetjes, maar ze wil het niet! Dat vind ik dus okay, ik bedoel, ga mijn kind niet pushen, maar dit wilde ze echt heel graag! Ze stond vanochtend letterlijk te springen, en het eerste wat ze zei toen ze wakker werd; ga ik vandaag?!?!?

Als ze zo enthousiast is dan weet je in ieder geval dat ze heel graag gaat en je niet bang hoeft te zijn dat ze gaat huilen als je haar bij je vriendin af zet. Die van mij heeft die neiging wel … dat ze bv halverwege de PSZ ochtend heel verdrieting wordt of ineens naar haar moeder wil. Ik denk snel; als ze het maar goed heeft maar dat lijkt me bij J zeker het geval! Ze lijkt me toch ook wel een heel zelfstandig meisje, niet dat ze nu gelijk zonder je kan hahahaha maar je snapt me wel. Fabienne heeft nu ook wel vriendinnetjes en met 1 moeder heb ik afgesproken om een keertje te komen spelen met haar dochtertje … Ze vragen geregeld naar elkaar en Anais, een donker meisje, heeft het steeds over Fabjeeeeeene … (spreekt ze op z’n frans uit) … zo schattig!

Alles was super goed gegaan, om 5:30 was ze thuis, ze heeft me wel rond 2 uur gebeld dat ze me miste, maar een ijsje maakte alles goed! Ze heeft genoten, maar had wel moeite met inslapen!

Fijn dat ze het leuk had!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”