J vandaag d'r eerste tekening van

een persoon heeft gemaakt. Volgends mijn vriendin is dit een belangrijke psychologische mijlpaal! Weet niet precies waarom, maar ik vind het echt geweldig.

Hier is ie dan; gemaakt met stoepkrijt bij ons voor de deur;

Ik ben zo trots

Gewijzigd door - malawimamajada op 26 Feb 2011 21:33:30

Gewijzigd door - malawimamajada op 26 Feb 2011 21:46:01

Gewijzigd door - malawimamajada op 26 Feb 2011 22:00:50

Wat goed joh! Op haar leeftijd al zo’n herkenbaar mens tekenen. Hoofd, romp, armen en benen.

Meestal tekenen ze als kleuter een hoofd met dan daaraan de benen en armen, de hele romp wordt dan vergeten.

Dus: top van Jada!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb h’m even omgedraaid!

Hij blijft leuk

Groetjes,
M

Wow! Echt knap zeg!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Supergaaf!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

hier kun je lezen welke belangrijke ontwikkeling een kind doormaakt wanneer het zijn eerste tekening kan maken van een mens!

Heel knap van Jada, meestal kunnen ze dit pas rond hun 4e verjaardag, en dan nog niet altijd!! knap Meiske!

liefs woezel

Jada tekent ook wel andere dingen zoals; vlinders, kameel, maar ook basis vormen als driehoek, circel and vierkant, maar dit was echt de eerste keer dat ik een mens herkende. Dat heeft ze dus nog nooit gedaan, ook niet zo’n hoofd met armen eraan (of ik heb het niet herkent, kan ook nog )
@Woezel bedankt; heel interresant stukje!

Wauw goed hoor, Nikki was idd ook niet zo snel hihi!

Knap hoor, hier beginnen heel langzaam wat vormen te komen die dan betitteld worden als mamma, pappa en morgan maar het is dat ze het zegt hoor

Groetjes,

Michèle

Erik maakte laatst een slang mét haren op z’n hoofd Een lange streep met een paar plukjes vooraan, bovenop z’n ‘hoofd’. Hoe komen ze erop

Groetjes,
M

hahaha ik krijg echt een beeld bij die slang Geweldig zeg! Een slang met haar

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Nou heb je me nog wat, ze doet het dus net weer! ahahhaah ik dacht eigenlijk, misschien een toevalstreffer, vooral nadat ikhet stukje van woezel las, maar vanochtend zat ze weer buiten met krijtjes (ze is het liefst van 7 tot 6 buiten) en maakt ze er weer een!

hahahhahaha, dit keer zitten de handen wat lager dan de laatste keer!

Ik vind het echt onwijs knap!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Interesante link inderdaadn van Woezel.
Knap hoor zo tekenene. En ook nog een romp he. Jony tekent alleen hoofd armen/benen. Super!!

Greetz Cora

Die slang met haar vond ik ook al heel creatief gevonden

Die J is een klein kunstenaresje in de dop! Leuk joh.

Groetjes,
M

jee wat knap op die leeftijd! echt goed hoor!
petje af

@malawimamajada, graag gedaan!! Vind het echt knap van je meisje hoor!!

liefs woezel

@ Woezel; ik moet bekennen dat ik het eerst eigenlijk niet geloofde; dus ik ben de buurvrouw gaan vragen of haar kids buiten hadden gespeeld, maar de dag erna deed ze het voor mijn neus, dus toen kon ik niet anders, dan blozen! hahahahah