J kan schoenveters strikken! hahah ben zo trots!

Dit weekend, was ik druk bezig de tas voor het zwemmen in te pakken, dus ik geef J haar schoenen en zeg; Trek maar aan. (doet ze meestal gewoon erin stappen en dan roepen dat ik kan komen strikken) dus ik hoor maar niets, dus laat het maar even gaan want ik ben druk, 5 minuten later kom ik de woonkamer in, zijn d’r schoenen gestrikt! Zeg ik dus; wie heeft dat gedaan? (papa was er niet en nanny ook niet) Zegt ze helemaal beledigd; IK ZELF NATUURLIJK (myself of course!) hahahah ik was zo trots we hebben een mooi dansje gemaakt!

He wat goed!!! echt super knap van haar!! Weet natuurlijk de precieze feiten niet, maar volgens mij leren ze zoiets pas in groep 1 of 2 van de basisschool hier, dus J. is vroeg ermee!!! Reden om heel erg trots te zijn!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Wat ontzettend knap dat ze dit nu al zelf kan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wat een knapperd!!

Daar hoef je straks niet meer naar om te kijken, kan ze lekker alles zelf

Liefs, Anne

Wow top hoor!! Ik heb het madelon niet kunnen leren Kreeg het niet voor elkaar Dus die heeft het indd op de kleuterschool geleerd, Ik kan het nog niet zoals zij het doet, gekke manier

Liefs Michelle

Nou ik zal het je sterker zeggen, ik heb het d’r niet geleerd, ik denk dus dat ze het van school heeft, maar kan de leraar niet vragen want die is op vakantie!

Wauw, snelle Jelle!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”