J is op schoolreisje!

J gaat normaal om Maandag en Vrijdag naar school, maar vandaag is ze ook, omdat ze schoolreisje hebben! Ze is helemaal blij en hardstikke trots vertrokken, want ze gaan naar een voorstelling (ik denk poppenkast? maar zeker weet ik het niet) Ze moesten voor 8 uur afgeleverd worden (geen probleem, hier kunnen ze vanaf 7 uur worden gebracht) en om 12 uur kan ik d’r gewoon weer ophalen op school. Ze gaan in een busje met alle 12 kindjes! En mama maar 3 keer aangeven dat ze een gordel moest dragen!!! hahahah Ze nemen het hier helaas niet zo nauw! Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden

Wat leuk! Ik hoop dat ze het naar haar zin heeft!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Leuk zeg. Ik ben benieuwd hoe ze het gehad heeft! (en of ze haar gordel netjes om heeft gehad, hihi)

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Oh spannend, was ze erg hyperdepieper??

Groetjes,

Michèle

Ohhh ik vind het zo spannend, zit elke zoveel miniten op de klok te kijken en echt af te tellen tot het 12 uur is, hahahah J had zich helemaal opgetut, ze had gisteren al haar kleding uitgekozen, ik moest ook helemaal haar haar doen, met een zijscheiding! hihihih en ze wilde ook haar mooiste schoenen aan, zo grappig!

Ha ha ha wil je dan straks even kijken of Morgan ook in die bus zit want die wilde per se een jurk aan en der haar moest mooi en ze wilde een petje op en noem maar op

Groetjes,

Michèle

Hhahahahh ja echte dames he! Als je haar maar goed zit!

Wat leuk, ben benieuwd hoe ze het vond.

Groetjes,
Sandra

ha ha ha laat me raden jij was ook geen meisje meisje net zoals ik maar wel gezegend met een echte tuttemien??

Groetjes,

Michèle

@ Sandra; ja ik ben ook zoooooo benieuwd!
@ michele; helemaal jaaaaaa, ik snap niet waar ik dat aan verdient heb! Nee ectht hoor. Ik was altijd een van de jongens, zat onderste boven in bomen, helemaal onder de zooi, gaf nergens om tot mijn 15de geweigerd bh’s te dragen. Nu heb ik een tut die nu al het liefste bikini’s aan heeft en hoge hakken, en meer tassen heeft om uit te kiezen dan ik! HELP!

Ha ha ha ik hoor het al, precies hetzelfde als hier, al droeg ik wel BH’s want ik had met 1.60 en 44 kilo maatje DD dus ik moest wel, maar hier ook zo’n barbie. Jammer dat je zo ver weg zit de dames hadden zit prima samen vermaakt. Ik moet voor morgan mijn beauty case op slot draaien nu.

Groetjes,

Michèle

hahahah michele, ik heb mijn toilettas op een kast boven de badkamerspiegel staan, zodra mevrouw nagellak of lippenstift vind is het gedaan! hihihih echt grappig want ik doe nu zelfs amper make-up op, maar als ik dan heb moet zij ook!

Morgan moet ook altijd naast me zitten en in de spiegel kijken als ik me opmaak. En het liefst heeft ze het ook allemaal. Ik vroeg 3 weken geleden voor de gein hoe zal mamma vanavond der nagels doen. Hello Kitty was haar antwoord. En gezien ik er een ben als ik iets vraag moet ik indien mogelijk aan het antwoord voldoen, loop ik al 3 weken met roze nagels met op beide ringvingers een hello kitty. Morgan is er helemaal verliefd op. Ik ben wel blij dat ik vanavond weer naar me nagelstyliste ga Nu vraag ik ook maar niks. Maar Morgan wil ook lange nagels en oorbellen en make up… Dat wordt nog wat als ze wat ouder is. Hopelijk kan ik het nog zo lang mogelijk rekken met een roze labello.

Groetjes,

Michèle

Hahaah die roze labello niet lang meer denk ik. J had de navelpiercing van Oma gezien, en ze wilde er ook graag een! hahahah ohhh en hoge hakken, in NL zijn ze niet te vinden, hier helaas wel, de hele winkel hangt er vol mee, probeer daar maar eens nee tegen te zeggen!

Oh wat erg, nee dat zou ik bij Morgan ook niet willen. En inderdaad hier is het tegen te houden als er geen oma zo gek is het niet te kopen. En Morgan wil ook oorbellen hoor, en alles roze. Ik heb voordelig een rize hello kitty en een disney prinsessen overtrek gekocht voor der nieuwe kamer. Dus ze krijgt een roze paleisje straks.

Groetjes,

Michèle