hihihihih. J, mijn man en ik reden in de auto, en het was 's avonds. Nu rijd mijn man als er niemand staat te wachten 's nachts bij de stoplichten door voor 2 redenen, 1 er worden wel eens mensen overvallen en gecarjacked hier, niet veel maar gebeurt wel, 2 Blantyre is een redelijk dode stad 's nachts dus om voor een stoplicht te staan zonder rede ziet hij het nut niet van in! Nou is teruggefloten door J zeg! Hij reed door oranje zeg maar. Toen zei ze; Papa, you shouldn’t drive, its red. You can only drive when its green. You must stop or you can have an accident! (Papa, je mag niet door rijden het is rood. Ja mag alleen rijden bij groen, je moet stoppen want je kunt een ongeluk krijgen) Hahahahah, Pa maar mompelen; you are right, next time I will have to stop! En vanochtend werd hij ook even herinnerd dat hij zijn gordel moest omdoen! Toen zegt ie; gaat ze bij de politie??? Net of ik dat weet! hihihihih
J heeft pa de waarheid gezegd!
Haha, heerlijk! Even op internet (youtube ofzo) K3 opzoeken met het liedje ‘bij de politie’. Zal Jada helemaal geweldig vinden
Groetjes,
M
Hihi geweldig dat je man zo op zijn nummer is gezet. En dat op haar leeftijd, erg leuk! Zo heeft een oom van me tegenwoordig ook geen bekeuringen meer, omdat hij telkens door zijn kinderen terecht gewezen wordt dat hij te hard rijd.
Groetjes,
Sandra
@ Alle dames; tja het is me er een!
@ Sandra; hahahah ja zo een heb ik er denk ik ook! Ze kan nu helaas nog niet echt inschatten hoe hard papa rijd, maar dat gaat vast komen. Ze zegt er ook wat van als hij te hard door de bocht gaat en ze van de ene naar de andere kant geslingerd word in d’r autostoel! hihihihh snottebel!
Hier ging het ook al heel vroeg bij Nikki: Pap, gordel om! Oh je rijdt door oranje!!! Papa heb jij geen knipperlicht???
Bijdehante dame! Ik zie haar helemaal staan, nog net niet in een politierokje, met een bonnenboekje in haar handje! Wel handig hoor, zo’n wijsneusje. Gelijk heeft ze ook nog! Go Jada!
Eva is er ook zo eentje. Onze kast moest weg in de slaapkamer. Zie ik opeens dat papa die muur gewoon niet afgeschilderd had! De verf was op en hij dacht: ‘Boeien, er komt toch een kast tegen te staan!’ Ik wist dat niet, ik zag het nu pas. Ik: ‘Wat ontzettend vies afgewerkt, echt slordig!’ Het antwoord: ‘Jajajaja, je ziet dat toch niet?’ Lekker makkelijk! Zit Eva op onze kamer, komt ze me halen. ‘Mama, mama!’ Ik moest meelopen. Wijst ze naar de muur en zegt ze: ‘Mama, muur, vies!’ Vond zij ook dat papa de muur ‘vies’ geverfd had! Ik zei dat en toen zei papa: ‘Als Eef het zelfs ziet, is het wel erg!’ Dus hopelijk gaat hij gauw aan de slag!
Heerlijk toch, die peuter-juffrouwtjes? HEERLIJK!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hier wordt pappa terecht gewezen als ie mamma plaagt dan hoort ie nee pappa mag niet pesten en als hij opgeruimd heeft en morgen denkt dat ie weer wat vergeten is. Oh pappa hoor je dan opruimen.
Groetjes,
Michèle
Hahahahahha leuk is dat hè…
Noah zegt ook altijd "Ochhhh Mama/papa toch!!“
of staat hij ergens wat nog niet opgeruimd is, en zegt ie " Wat is dat nou weer???”
Als we in de auto zitten, weet papa ook het gaspedaal wel te vinden, zegt Noah : “Jaaa papa hard!” en bij het stoplicht… “is ie groen?” “Is ie rood? stoppen!”
Liefs, Melanie
ik zou haar een bonnen-boekje geven, dan kan ze papa beboeten, en haar spaarvarken spekken whahahaha