J heeft d'r eerste raport gehad van school!


#1

Hahahah op vrijdag zat ie in d’r tas, d’r eerste school raport! (niet met cijfers hoor ) D’r staat in wat ze al kan en waar ze op moet oefenen. Voor waar ze nog mee moet oefenen zijn; binnen de lijntjes kleuren, naam schrijven en schoenveters strikken, nu vroeg ik me af! Ze is dus 3 jaar 4 maanden; Zou ik d’r nu al moeten leren hoe d’r schoenveters te strikken? Het lijkt me een beetje jong! Iemand met oudere kids een idee?
Verder kent ze dus al het alfabet; ben heel erg verbaasd want dat wist ik dus niet! hahahahah Ze herkent dus alle letters, en verder stond er dat Jada een lieve, vrolijke meid is en een echt aanwinst in de klas! Fijn om te weten dat ze zich in school wel fatsoenlijk gedraagd!



#2

wat leuk!! en wat goed dat ze het alfabet al kent!! en ja, bij een ander zijn engeltjes, maar thuis… hahahahahahahaha
Maar moeten ze zo vroeg al binnen de lijntjes kleuren dan? is dat niet ook te jong?
je zou het kunnen proberen , veters strikken, maar volgens mij was ik pas rond 5 of 6 jaar oud voordat wij dit op school kregen> Kregen we een echte strik diploma enzo.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Wat leuk zeg, hoe ze haar beschrijven! Binnen de lijntjes kleuren is motorisch nog wel veel gevraagd hoor, op haar leeftijd. Oefenen kan natuurlijk geen kwaad, maar niemand hoeft gefrustreerd op haar te worden als het nog niet lukt. En schoenveters strikken? Ook wel rijkelijk vroeg. Dat kregen wij pas rond ons 5e jaar op school. Lekker klittebandschoentjes aantrekken

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers


#4

Hier krijgen de kindjes meestal in groep 2 een veterstrikdiploma, dus met een jaar of 5.
En binnen de lijntjes kleuren… tja, hangt natuurlijk allemaal van de motoriek af. Ik denk dat je van de meeste kinderen van 4/5 jaar toch wel kan verwachten dat ze dat redelijk kunnen. Met 3 hoeft dat echt nog niet hoor!!

Mijn zoontje is al 6 en loopt motorisch wat achter. Veterstrikken zal hij voorlopig dus ook écht niet kunnen… en die lijntjes? Ach… die nemen we maar met een korreltje zout hahahaha
Hij is weer in andere dingen heel ver vooruit dus ik maak me niet druk. Komt wel.
Een kind kan niet in alle dingen goed of gemiddeld zijn. Iets dat de interesse heeft (zoals bij J, en bij mijn zoontje ook bijv. lettertjes enzo) gaat nu eenmaal sneller dan iets wat ze niet interessant of niet leuk vinden.


#5

De meeste van haar schoenen hebben gelukkig ritsen! Maar goed, oefenen kan natuurlijk geen kwaad als ze het leuk vind! We kijken wel, ik maar me er iig niet druk om! Helemaal niet meer omdat ze maar 2 dagen naar school ging en de lerares daar wel wat over had gezegd, blijkt nu dus helemaal niet zo nodig!



#6

Wat een goed rapport en leuk commentaar! Lekker van genieten

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#7

Wat fijn dat ze het zo goed doet op school.

Idd wat de rest ook al zegt vind ik haar wel erg jong om binnen de lijntjes te laten kleuren en haar veter zelf te laten strikken. Hihi of misschien vinden ze J wel zo slim dat ze dit best zelf kan oefenen

Groetjes,
Sandra



#8

Goed gedaan Jada.

Enne morgan kleurt heel af en toe bij goed geluk binne de lijntjes maar daf meer geluk dan wijsheid enne lang leven klittebandschoenen.

Groetjes,

Michèle


#9

wat leuk zeg! en wat goed van dr!
schoenveters strikken geen idee…Rico kan zn schoenen nog niet eens goed uitdoen en binnen de lijntjes kleuren kan rico ook niet, die krast nog steeds. maar weet je wat het daarmee is, het boeit hem niet zo, dat kleuren, dus maakt het hem niet echt uit hoe het dan gebeurd… Rico is wel weer heel goed in memorie spelletjes