Is Max een reusje?

Hahahaha, mijn mannetje groeit echt als een tierelier! Hij heeft welgeteld 3 maanden (een kleine 3 maanden) in 80 gezeten en de mouwen zijn nu allemaal alweer te kort. Broekjes zijn net aan! Ik heb in de uitverkoop nu maar weer 86 gekocht. Hij is ook 83 cm, dus dat kan wel kloppen qua maat, maar ik vind hem zo snel groot! Eva had 86 met 2 jaar! Maar ik hou niet van hoog water, dus die 80-kleding gaat alweer weg. Is Max echt zo lang (het is met name allemaal te kort, ook aan de onderkant kruipt het op), of is 86 normaal bij een jongen van 15 maanden? Ik ben Eef gewend en ik vind hem echt een REUSJE! :

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Meisjes zijn natuurlijk vaak al kleiner. Ik ben 2 lange mannetjes gewent, dus ik sta er niet raar van te kijken. Daan is toen hij bijna 8 maanden is voor het laatst gemeten in het ziekenhuis en was toen al 76 cm. Hij zit sinds deze week voor truitjes al in 86. Broekjes nog wel in 80. Dus dat gaat giga hard. Tim was 14 maanden toen hij naar 86 ging. En ik doe geen kleertjes in de droger, dus krimpen doet het niet. Tim ging dus snel, maar Daan nog sneller. Ben erg benieuwd hoe lang Daan nu is. Zijn met 5 maanden voor het laatst bij het cb geweest

Groetjes,
Sandra

Hij is zeker niet klein voor zijn leeftijd. Zoontje van mijn collega is een half jaar jonger dan Dion en die zit ook in de dezelfde maat als Dion en qua lengte lopen ze ook gelijk.

Jitse zit met zijn bijna 10 maanden nu net op 74/80.
Als dat zo door gaat zit hij met 15 maanden ook wel richting de 86.

M.

Bo zat toendertijd met 9 a 10 maand al in maat 86, dus op zich vind ik het nog vrij normaal, maar nu is bo ook een lang ventje, dus wat dat betreft, ikw eet niet wat normaal is. Ik sta er in ieder geval nog niet raar van te kijken hoor!! Bo had volgens mij met 16 maand al maat 92 aan , qua truitjes dan, wat broeken betreft, heeft hij vrij lang in 86 gezeten, toen was hij al wel zeker een maand of 20 toen hij naar 92 ging.

liefs woezel

Hihi, straks groeit hij Eva nog voorbij!

Ik kijk er ook niet raar van op hoor

Mijn zoontje is tot 4 jaar ook altijd erg lang geweest, toen is ie ff abrupt gestopt met groeien tot ie precies op de gemiddelde lengte had voor jongens van zijn leeftijd, en groeit nu precies met het lijntje mee.
Volgens mij had hij rond de 15 maanden ook ongeveer maat 86

En mijn dochter is ook best lang… dus jongens langer dan meisjes gaat hier dan weer niet op
Nou kan ik me eerlijk gezegd niet meer herinneren wat voor maat zij had met 15mnd… maar nu met 2,5 jaar is ze precies 1 meter! Draagt kleding 98/104…
Ben benieuwd of zij ook straks ineens zo’n groeistop heeft, of dat zij wel deze lijn blijft volgen!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Lang leve de jongens!!!
hahah… hier een ventje van bijna 17 maanden, met bijna 11 kilo en een ruime 80 centimeter.
Als ie even zo doorgaat is hij zo zijn zus voorbij!

Manderijn

Sylvie is Zondag 21 maanden (1 jaar en 9 maand) en zit nu sinds een poosje in maat 92. Amy is nog geen 3 maand en zit al in maat 68! Die groeit ook veel harder dan Sylvie en wij hebben 2 meiden Sylvie zat pas met 4 maand in maat 68 dus hier ook een heel verschil. Straks lopen onze meiden in dezelfde maat kleren haha

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Onze zoon wordt woensdag 2 jaar en heeft van bovenkleding maat 92 en onderkleding 86 (alleen voor de lengte, want qua breedte past hij nog zat in 80). Onze dochter zit in maat 68.

Lilypie First Birthday tickers

Ik denk ook dat Max Eva voorbij groeit hoor! Zij is natuurlijk maar drie turfjes hoog en hij is gewoon lang! Laatst stonden ze samen bij de TV en het scheelde niet veel meer! Grappig dat je dus ook niks van maten kunt zeggen, want 86 zou tot 1,5 zijn en dat halen heel veel kids helemaal niet! Fijn toch, als ze lekker groeien, laat maar gaan!

Groetjes Rainbow

Ik denk wel dat ie groot is ja. (zeker voorbij ons Aaron)
Maar die schiet nu ook snel omhoog.

Ik zat net al te kijken of FB maar daar zit je niet op en kan ik Max niet op een foto zien en op Hyves staan alleen antieke fotoos van jou

Gr, danielle

Mika was met 15 maanden 93 cm lang en 16 kilo. Zat in maat 98. Met 18 maanden zat hij in maat 98-104. Gemiddeld is maat 86 voor kindjes van 1,5 jaar. Alle 3 mijn kids zijn niet gemiddeld. Daniëlle is 2 weken en zit ook al in maat 62,gisteren bij cb gehoortest gehad en gemeten en gewogen,ze is 4750 gram bij 56,5 cm. Gaat waarschijnlijk net zo snel als haar broers met groei. Max is ook wel groot,maar is toch mooi?

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

hoi
hier ook een “gemiddeld” meisje ze begon met 15 mnd aan maat 80.
maar meneer hier zit nu al, met 8wk, in 62!
jongens toch vaak wat langer denk ik, das ook wel fijn, vond t zelf altijd verschrikkelijk om een kleiner vriendje te hebben

quote:
hoi hier ook een "gemiddeld" meisje ze begon met 15 mnd aan maat 80. maar meneer hier zit nu al, met 8wk, in 62! jongens toch vaak wat langer denk ik, das ook wel fijn, vond t zelf altijd verschrikkelijk om een kleiner vriendje te hebben

Hier een meisje van dik 2 weekjes oud die al in maat 62 zit,poeh dat word dan wat.
Ze heeft nog geen 2 weken in maatje 56 gepast,echt zonde want ik had best veel in die maat liggen.
Heb gelukkig ook heel veel kleding in maatje 62 en 68 gehad.
Nu hoop ik wel dat ze nog een maandje in 62 blijft hangen,maar het zit er dik in dat ze dan al weer over gaat naar de 68.
Mijn zoons vlogen ook de eerste 4 jaar snel door de maten heen,zusje lief gaat dus de zelfde kant op,en dat voor een meisje met een kleine moeder

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Max is zeker een grote jongen, heerlijk! Zeker als Eva wat fijner is zie je het nog beter ws.

Ik heb twee grote kinderen. Mijn dochter is begonnen in maat 62 (4970 gram) en is nu nog net boven gemiddeld. Met 15 maanden zat zij volgens mij nog net in maat 80.
Mijn zoontje zit nu net in 86 truitjes en maat 80 broeken. Hij is drie weken terug bij de kinderarts gemeten en gewogen (met 7 mnd en drie wkn) en hij was 77 cm een 11,5 kilo!

Joël heeft ook al een tijdje maat 86 Rainbow en hij is net 13maanden.
Over een half jaartje heeft ie alle kleren die Noah NU aan heeft aan! hahahahahaha

Liefs, Melanie

Ah, allemaal grote kindjes dus! Ik vind het ook wel mooi en stoer, een flink kereltje! Het verbaast me alleen hoe enorm hard het gaat, hij doet echt 2-3 maanden met een maatje. Ik kan op deze manier niks vooruit kopen voor hem, hij is er allemaal zo uit! Hij is ook 11 kilo, terwijl zijn grote zus er 13 weegt. Grappig die grote verschillen!

Groetjes Rainbow

Daan is vandaag weer bij het CB geweest. Hij is 80 cm en weegt 11 kilo en 600 gram.

Groetjes,
Sandra

mijn dochter is altijd een groot kindje geweest met de geboorte al 53 cm, en op haar 1 jaar had ze al maat 86 aan.
nu is ze 5jaar en 8 maanden en sommige kleren van maat 128 worden haar al te klein, ze weeg 23,5 kilo dus echt een ramp met kleren kopen

Ik hoop nu wel dat ik een wat kleiner kindje krijg want bij haar was het baby zijn er zo snel af…