Is huilen nachtlawaai?

Hallo,

Wij hebben iets vervelend voor.
Sinds kort word Jonas s nachts en s morgensvroeg (5u) wakker.
Onze buurvrouw begint dan op de muur te bonken omdat het hun slaap verstoord.
Wij kunnen toch geen plakker op zijne mond plakken als hij huilt omdat de buurvrouw er niet tegen kan.
ook als ik en mijn ventje s avonds bij praten dan begint ze op de muren te bonken.
wij zijn dan verplicht van in ons bed te gaan praten.
dit is geen leven meer.
elke keer als Jonas huilt vrezen we voor haar gebonk.
Wie weet raad of heeft dit ook meegemaakt?

Groetjes,
Kim

fiere mama van Tibo*(°+10.12.2001) & Jonas (°09.08.2003)

misschien kan je eens rustig met de buurvrouw gaan praten.
ik kan het wel van allebei de kanten begrijpen.

ik zou er wel wat aan proberen te doen (praten met de buren) voordat het steeds erger wordt.

als eenmaal die irritatiegrens bereikt is dan is er maar een klein beetje nodig om te ontploffen.

succes ermee

ja lijkt me moeilijk. je ka hem ook geen plakker op zijn ond doen. jeetje dat is ook wat. jullie vinden het al zelf vervelend genoeg. maar ja misschien is praten wel de enige oplossing ik weet het ook niet. hopende dat ze wat meer begrip op kan brengen , want het huilen zal er niet minder op worden. meestal is het maar een periode dat ze het doen… heeft ze zelf geen kinderen? want anders zou je zeggen dat ze het wel begrijpt? tuurlijk is het vervelend voor haar maar wat wil ze ermee bereiken? dat door dat gebonk hij ophoud met huilen… nee dat lukt dus niet. sterkte ermee hoor

maureen~~~~~~~~maureen

Wij hebben ook van die buren , zelf geen kinderen en lopen te klagen bij het minste of geringste geluidje dat een van onze kinderen maakt …xander gilde te veel , Maeike kon er ook wat van en Jesper huilde te vaak …Tja dat is met kinderen …Ik denk dat ze zou kunnen gaan praten met je buurvrouw maar er vooral wel bij vermelden dat het voor jullie ook lastig is en dat een kind daar nou eenmaal niks aan kan doen …Ze kunnen bij de politie gaan klagen maar dat helpt niet hoor , die zal voor de buuv gaan kijken maar tegen haar zeggen dat het erbij hoort als je kinderen hebt …

Mijn buren klaagde ook en kwamen sóchtends vroeg aan de deur ( de ene kant de andere kant begreep het heel goed) …Ik was het zo zat hun geklaag en gel*l dat ik heb gezegt: 'Dat jullie problemen hebben met licht slapen kan ik niks aan doen dan moet je bij de dokter zijn "en heb ze nooit meer gehoord …Zelf hebben ze een hond dat een hele avond als hun weg zijn zit te janken en dat vind ik erger dan een kind dat huilt .

Meid ik wens je veel succes en hopelijk krijg je begrip van je buurvrouw…

heb ze alle 7 op een rij .ze werken alleen in ploegendienst

Hihi, wij hadden het een beetje andersom. Wij hebben tijdelijke nieuwe buren, 2 jongens van 21. Zij huren het huis omdat onze eigenlijke buren een jaar weg zijn.
Nu met het voetbal gingen ze helemaal uit hun dak, zo erg dat de ramen bij ons trilde en Lisa gillend wakker werd.
Ook waren ze elke dag aan het bbq’n, onder Lisa’s kamer. Haar kamer rook elke dag naar de rook. Wij waren verplicht om haar raam en schuifje dicht te houden.
Dennis is er naartoe gegaan en heeft het rustig aan de jongens uitgelegd en ze hadden het geeneens in de gaten en zouden er voortaan rekening mee houden.
Geen scheve gezichten van beide kanten niet.

Bonken op de muren omdat een kind aan het huilen is, vind ik persoonlijk wel erg hoor. De buren hebben dat gelukkig bij ons nooit gedaan en Lisa heeft wat afgehuild hoor.

Suc6 en sterkte ermee.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Gewijzigd door - ~jolanda~ op 29 Jun 2004 12:40:05

Wat een gekken lopen er rond he …Je zou ze soms toch wat …Grrrrrr
Mijn buuv ( wij wonen hier net een jaar) heeft heel de buurt al lopen te vertellen dat mijn kinderen onopgevoed zijn en dat ik Xander niet aankan …gelukkig heeft meerendeel van de straat een hekel aan dat mens en geloven ze er geen bal van …Maar mensen/buren schijnen nog al een te vergeten dat kinderen rumoer maken want lawaai is het niet …het slaan met deuren , gillen , huilen ,krijsen enz enz het hoort er allemaal bij maar ja sommigen zijn zo kortzichtig dat ze niet eens zien …

Bydeway , mijn buren hebben al eens geklaagt over het traphekje …dat maakte te veel lawaai

heb ze alle 7 op een rij .ze werken alleen in ploegendienst

quote:
Oja, Elly, jij hebt lesgegeven. Wat is nu eigenlijk een normale leeftijd voor het schrijven van zijn eigen naam?

Geen idee, als ik ook effe voor elly mag antwoorden, maar ik vind het zo raar dat mijn dochter haar eigen naam nu al een 1/2 jaar dus vanaf 2.5 jaar kan typen op de pc en dan al gewoon foutloos elke keer wanneer ze ook maar haar naam moet intypen op de pc, dus elly help ons eens

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

succes vandaag elly!

groetjes,

Ik zal aan je denken om 2 uur!
Lijkt me inderdaad wel even hard slikken om niet al je frustraties eruit te gooien (als je collega’s al die tijd niks van zich hebben laten horen )
Zet hem op! Je staat toch boven dat soort mensen, of niet?
Succes in ieder geval!!

Liefs, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 30 Jun 2004 12:37:51

dan mag je dat best zeggen hoor.
ik zou ook mijn mond neit kunnen houden, maar gelukkig zijn we allemaal verschillend

succes straks

Hoi Elly,

Hoe is het afscheid gegaan?
Was het allemaal erg “schijnheilig” gepraat waardoor je je lip kapot hebt moeten bijten om je mond te kunnen houden of viel het je mee?
Ik hoop het laatste.
We horen het wel van je!

Liefs, mamma van Stephan

wat een voor oordeling zeg ,dus sylvan is het haasje steeds met recht een takkewijf
erzijn meer kinderen in de klas toch ??nou nog even is het vakantie

groetjes marielle

Hallo,
Heeft er nog iemand problemen met de buren omwille van jullie baby’s gehuil?

Groetjes,
Kim

Hoi Kimpie,

Tsja, dat heb je weleens
Eerst ongeveer negen reakties op jouw vraag (best veel vind ik eigenlijk) en dan opeens een ander onderwerp.
Kan gebeuren Toch?

Maar wijzelf hebben gelukkig geen problemen met de buren door gehuil van Stephan.
Wel door lawaai van HUN kant, maar dat is wat anders natuurlijk.

Verder weet ik niet of er nog iemand anders van deze site last heeft door gehuil van hun kind.

Groetjes, mamma van Stephan

P.S.
Elly heeft over haar verhaal trouwens al een nieuwe topic gemaakt.

he kimpie, je zou ook op een andere manier naar je eigen topic kunnen kijken, zo van he grappig dat mijn topic over burenrumoer uitmondt in een discussie over iets anders, als je gaat reageren als iemand die alleen maar wil horen over haar eigen problemen ben je geloof ik aan het verkeerde adres, ikkeben is voor iedereen en zeker voor meer dan babies alleen

groetjes,

Ik ben heb hier helaas over heen gelezen van de week, en kom het nu dus tegen sorry…

kan het van jouw heel goed begrijpen kimpie, dat je zo iets heb van jee kan inderdaad kan geen pleister op zijn mond plakken, wat je wel kan doen denk ik, is de buren jouw verhaal vertellen, en het uitleggen… kijk of dat helpt, en of ze dan wat meer begrip tonen… tja zo niet sorry hun probleem! hoe moeilijk dat ook is…

probeer er wel wat aan te doen…

en sorry maar dat een vraag/verhaal wel eens op een ander onderwerp uit kan lopen dat gebeurd…
op een andere manier, vragen of er nog meer mensen zijn die dit hebben gemaakt was op zijn plaats geweest.

Gr Tries

Liefs Tries

sorry maar zo was het absoluut ni bedoeld!!!
spijtig dat jullie zo rap iets denken

Groetjes,
Kim

Oké, prima dat je het niet zo bedoelde.
Kan gebeuren
En misverstanden zijn er om de wereld uit geholpen te worden toch?

Wat ik alleen niet zo leuk vindt is dat je zegt: "spijtig dat jullie zo rap iets denken"
Maar dat kan aan mij liggen…(wie weet begrijp ik de belgische taal niet zo goed en leg ik die zin daarom verkeerd uit. Als dat zo is: sorry)

Gewijzigd door - Bieb op 02 Jul 2004 17:55:22

ja ok.

de belgische woorden zijn een beetje anders he.
ik bedoel onze uitdrukkingen, zijn ook anders.
Nogmaals sorry!!!

Groetjes,
Kim

Is goed!
Ik vind de belgische taal trouwens wel grappig. Zoals “fiere mamma”. Klinkt gewoon leuk.
Stephan kijkt ook weleens naar programma’s op Ketnet en dat doen ze zo leuk daar (vind ik).