Is hij traag?

Hoi allemaal,

Ik vraag mij af of mijn zoontje traag is met dingen.
Ik bedoel dat hij nog niet veel kan.
Hij is over een week 1 jaar,maar kruip nog niet,zegt nog niks(brabbelt alleen maar)trekt zich niet op.
Ik maak mij wel een beetje zorgen daarover.
Ik probeer hem te stimuleren,om hem b.v. aan tafel te zetten,zodat hij leert staan.
Maar zodra hij zit zie je helemaal niks,hij blijft gewoon zitten.
Op zijn buik liggen vind hij niet fijn en spartelt maar wat in de ronte.
Van zijn buik op zijn rug draaien heeft hij wel gedaan,maar doet hij nu niet meer.
Ik probeer van alles met hem,maar zodra hij alleen is doet hij niks uit zichzelf.
En vanaf welke tijd leerde jullie jullie kindjes zelf eten?

Hoi Hoi.

Maak je niet al te druk, elke kindje doet het op zijn eigen manier.
De een is wat sneller dan de ander.
het kan best zijn dat hij straks het kruipen over slaat en zo gaat staan.
Die van mij was dan snel met praten, en liep met 14 maanden aan het handje en een paar stapjes los.
En nu! is hij alweer 1 jaar en 10 maanden oud, en probeert te rennen hahaha wat niet alijd goed gaat , en klets je echt de oren van je hoofd af (verstaanbaar nederlands)
Dus geef hem de tijd, voor je het weet doet hij je verstelt staan, en kun je erachteraan rennen

Groetjes Marianne mama van Ruben

hoi
Mijn zoontje is nu ruim 14 maanden en begon te kruipen met 13 maanden dus maak je niet ongerust
wat betreft dat draaien, mijn zoontje draaide met 3 maanden van rug naar buik
maar andersom kon hij niet.
En ook hij vond op zijn buik liggen niet fijn en nu draait hij zich van de een op de andere dag in bed om om op zn buik te slapen dus maak je niet te veel zorgen
Kan hij wel zitten??? en anders ga je toch naar het cb toe

Je weet dat hij zich dus uit zich zelf een x omgedraaid heeft, dus hij kan het wel. Zitten kan hij dus ook, dus zijn spieren kan hij echt wel gebruiken. Dat hij niets doen en lekkere luiheid. Komt vanzelf joh.

Groetjes Wiets

Bedankt,
Ik weet wel dat zijn tijd wel komt,maar maakte mij toch een beetje zorgen.
Ik bedoel als ik hem neerzet(hij kan wel zitten)dan blijf hij maar zitten en probeer verder niks.
Hij zal wel een beetje lui zijn.ha ha
Weten jullie soms tips om hem te stimuleren tot kruipen of lopen?

niet stimuleren meis! alles op zijn tijd, fie van mij die ging zitten met 4.5 maand en bleef dat doen tot 16 maanden, dusse niet lopen kruipen of wat dan ook… gewoon lekker alles op zijn tijd, hij moet zjin hele leven nog van alles leren laat hem lekker baby zijn

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Hier ook een mannetje van 1 jaar (vandaag ). Hij is ook niet zo heel vlot met alles hoor. Hij kan al een tijd zitten en schuift nu over z’n billen de kamer rond of tijgerd over z’n buik. Dat doet hij pas een paar weken. Ook kruipt hij dus niet en trekt zich nog niet op. Wel kletst hij de oren van je hoofd en is super gezellig. Dat is het belangrijkste toch? Ik merk dat alles nu ineens erg snel gaat, dus de rest komt ook wel!!

gr Sandra