Is het zoontje van Els er al?

HOi hoi,

Is het zoontje van Els er al? Ben benieuwd!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

neee, ze is nog steeds thuis, ga met de bevalling in het achterhoofd van Eva ook er maar vanuit dat het wel zondag kan worden

Kussies

niet te hopen dat het weer zo lang duurt
pfffffff vond dat best wel eng toen hoor was ook blij toen te lezen dat eva er was zeg

nou kom op met zijn alle ff duimen dat de kleine wonder er snel is voor els en paul en natuutlijk voor eva

groetjes bianca

dat laag liggen zegt helaas niet zo veel, heeft roy weken gedaan op het laaste moment nog terug geschoten… maar els komt goed meis, jij krijgt binnen nu en een week een hele mooie vent. waar de meiden achter aan lopen inplaats van anders om hahahahahah

succes we duimen

Tries

een week??? WOWWW hihihi Das wel echt te lang hoor…

Ik word vandaag (het liefste) maar ws morgen ingeleid, dus hopelijk vandaag, waarschijnlijk morgen en met veel pech is er hier maandag een klein spookje bij

Heb trouwens nog steeds weeen om de 10 minuten zo ongeveer maar net als ik denk ze zetten door is t weer rustig…zucht… Wel erg vermoeiend… Maar ja, he, je moet toch wat… ben wel idd erg goed in lange bevallingen

Liefs, Els

ik hou het niet meer elsssssssssssssss

is jullie manneke er al

groetjes bianca

nee bianca haar eigen voorspelling lijkt uit te komen, zondag wordt ie pas geboren waarschijnlijk…

Kussies

jeetje weer zo lang krijg het op me heupen hoor met els hoop voor haar dat het vandaag nog word geboren hoor pffffff

groetjes bianca

hoi els
je weet wat we hebben afgesproken,je doet het op de 9 de .hahahah
veel succes meid en ik hoor je nog.
PS paul jij ook veel succes.
ik zal voor jullie een kaarsje laten branden.

liefs ingrid

nog niets gebeurd vanacht

nou els vandaag gaat het gebeuren hoop ik hoor

groetjes bianca