Is er

stilte voor de storm meiden,of missen we bieb allemaal,dat we er stil van worden dat ze heerlijk in het zwembad leg

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik ben aan het werk!!!
Tenminste ik word geacht te werken.
Nou dat ga ik nu ook maar weer doen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heb net boodschappen gedaan en naar dieetisten geweest

groetjes ingrid

Gewijzigd door - ingrid33 op 20 Sep 2005 11:06:45

hier een hoop stres met Daan zijn rug en zo ( vertel ik nog wel ) en een mannetje wat last had van een sprongetje afgelopen week.

quote:
stilte voor de storm meiden,of missen we bieb allemaal,dat we er stil van worden dat ze heerlijk in het zwembad leg

Wat bedoel je?
Ikke is er gewoon hoor

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hahahahaha bianca4 verveelde je.??? ja sorry moest werken en kan daar niet gaan zitten te internetten hihihihihihihiihih,ook al hebben we een luxen verzorgingshuis met internetcafe .maar we zijn er wel hoor

groetjes marielle mama van
10-10-01

yep verveel me na weken thuis zitten,huis is spik en span,me mams houd het beter bij als ikke hiihihihih

ene bieb ja je bent er wel,maar minder dan dat je thuis bent hihih snappie hem nog

dus ja wou wat aan spraak hebben

Bianca,Dylan & Kaitlyn

thanxxxx

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ik ben er ook nog ma om de een of andere reden is het hier razend druk en heb ik hopen werk,zit vol stress omdat ik haast terug moet beginnen met werken en kids hebben weet ik veel waar last van ma zijn stukken lastiger dan normaal,dus ook ff weinig tijd

liefs jessica, &