? is er een kans?


#1

hallo dames… ik heb niet zoveel verstand van zwangerschap enz maar ik heb afgelopen woensdag onveilige seks gehad, er is geen sperma in mijn vagina gekomen maar misschien wel voorvocht . het was op mijn vruchtbare dag ,de 26e moet ik eigenlijk ongesteld wworden. Nou vraag ik me af of er wel een kans is dat ik zwanger ben en of ik dat nu al kan merken …het is morgen een week geleden maar ik voel in de ochtend een soort zuur naar boven komen ( heel lichtelelijk) en ik ben heel winderig opeens …pleaseeeeeeeeeeeeeeee help meeeee


#2

Ik heb even een digitale zwangerschapstest voor je gedaan en inderdaad, je bent zwanger. Je bent half november uitgerekend en het wordt een jongetje.

Buikgriep heerst ook! Dus gewoon even een test halen. Wij kunnen vanaf hier niet zien of je zwanger bent. En zorg de volgende keer dat je wel veilig seks hebt dat scheelt ons een digitale zwangerschapstest.

Groetekes, Sje


#3

ik denk een meisje en komt in oktober.
Sje je hebt toch een digie test? maar goed dat je een pallet bijbesteld hebt.

groetjes gytha


#4

22 jaar… dan heb je toch minstens een diploma?

nee ik heb geen glazen bol… en ik zat niet in je tas… ooit gehoord van condooms?

tsssssssssssss

wat was die uitspraak ook alweer, als je kan wippen kan je ook schommelen in de speeltuin?


#5

Leuke linken ???

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#6

JA inderdaad erg leuke link

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#7

Aan deze link heb je wat!!

Dit komt bij mij over als:

Lieve Tina,

Ik ben 16 jaar en heb in bad gezeten met mijn vriendje. Nu is hij klaar gekomen in het bad, kan ik nu ook zwanger worden!!!

Groetjes,

Anoniempje


#8

1 zwanger worden door voorvocht kan (biologieles)
2 condooms zijn er voor bescherming en dan niet alleen tegen een zwangerschap zeker bij wisselende contacten
3 een test moet het uitwijzen

En ja als je kan wippen kun je ook schommelen.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 11 Feb 2009 11:51:09


#9

wat een vriendelijke reacties

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#10

Tja, kijk als je wel weet wanneer je vruchtbare dag is, dan weet je volgens mij ook hoe het met de rest van de bloemetjes en bijtjes in elkaar zit. Daarbij is het een beetje vreemd dat je je achteraf ineens zorgen gaat maken over "voorvocht ", terwijl het voor de rest wel veilig gedaan is ???
En het lijkt me dat je je dan toch al meteen druk maakt over "voorvocht’ en je dus ook voor de zekerheid voor een morning after pil had kunnen gaan. Offffuhhhhm ben ik nu de gekkie ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#11

Ja, je bent wel de gekkie (net als ik trouwens) maar dat staat hier helemaal los van!

Nee, zonder gekheid, helemaal met je eens Asje!

Groetekes, Sje


#12

Hoezo ben je daar nu weer mee eens Sje. Als huppeldepupkruiper hoor ik jouw mening te delen en niet andersom he.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#13

Oh da’s waar, nou val maar binnen dan! Haha!

Groetekes, Sje


#14

haha, het bekende bloemetjes en bijtjes verhaal hmmhmm

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#15

Kunnen we voor deze meiden geen speeltuin optrichten???

Groetjes,

Michèle


#16

Als er maar geen wip in die speeltuin staat, vind ik alles best. Van wippen snappen ze namelijk niks.

Groetekes, Sje


#17

Nee geen zorgen Sje we laten ze alleen maar schommelen.

Groetjes,

Michèle


#18

hahaha, michele je kunt het ook schommelend doen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#19

Nee inge het ‘spreekwoord’ is: Als je kunt wippen kun je ook schommelen, alleen ze heeft al gewipt dus alleen schommelen deze keer.

Groetjes,

Michèle


#20

dat kan ook, maar schommelend wippen is weer een hele nieuwe ervaring misschien

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker