Is dolfinarium leuk/Update foto's

voor iemand van net 2 jaar?

Het is voor mij al heel lang geleden dat ik in Dolfinarium geweest ben. Nu is morgen helaas onze laatste vakantiedag aangebroken en willen we een dagje weggaan met Tim. Mijn man kwam met het idee naar Dolfinarium te gaan. Maar ik vraag me af of dat leuk is voor Tim.

Groetjes,
Sandra

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b3.lilypie.com/Re2Up2.png" alt=“Lilypie Derde Ticker” border=“0” /></a>

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/6FyBp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Sandra1980 op 13 Sep 2010 22:29:10

Geen idee Sandra maar lijkt mij wel.
In ieder geval als je gaat heel veel plezier.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mijn ouders zijn afgelopen week gegaan met mijn neefje en nichtje van 6 en 7. Ze vonden het leuk, maar ze waren ook snel uitgekeken. De dolfijnen doen toch wel standaard kunstjes natuurlijk en echt veel andere beesten zijn er niet te zien. Een dagje kun je je daar, volgens mijn moeder, niet echt vermaken, een middag wel. Ik weet eigenlijk ook niet of Tim echt dolenthousiast wordt van springende vissen? Het is best ver weg, vanuit Brabant in elk geval en mijn ouders vonden dat er wel leukere parken zijn. Maar dat is hun mening natuurlijk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

Persoonlijk vind ik Jurian (en dus Tim) er nog redelijk jong voor. Er worden veel voorstellingen gedaan … maar die begrijpt Tim toch niet. Wij zijn afgelopen vakantie met de kids naar Papegaaien Park in Veldhoven geweest … SUPER LEUK!! Vooral voor deze leeftijd… Ze mogen zelf de vogels pinda’s geven etc. En het is niet zo duur als dolfinarium…

Bedankt voor jullie reacties.

Vissen vind Tim superleuk, maar goed weet niet wat hij van dolfijnen vind.

Ik ga er nog even een nachtje over slapen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

wij zijn de afgelopen vakantie ook geweest en de kleine heeft zich zeer goed vermaakt hoor met alle verschillende shows eb de speeltuin aan het strandje!

before you judge me, try hard to love me

Wij vonden het dolfinarium ook niet zo leuk, een beetje veel van hetzelfde en na een paar uurtjes wel uitgekeken. Veel wijsheid met je beslissing!

Groetjes,
M

Hmm… wij gaan volgende week naar het dolfinarium.
Mijn schoonmoeder is jarig, en die wilde het zo vieren. Ben dus benieuwd wat Seth ervan vind. Hij vind vissen over het algemeen ook heel leuk!

Zijn jullie nog gegaan?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik vond het duur en het geld niet waard…Ben al een tijdje geleden geweest hoor, toen was Jack er niet eens.
Maar tis bijna even duur als een Efteling en ik was er HEEL snel klaar.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Dat viel mij dus ook zo tegen, je betaalt veel geld en je loopt een rondje en denkt: Is dit het nou? Zoveel hetzelfde en niet echt interessant. Nou ja, smaken verschillen dus wellicht vinden jullie het super Sandra.

Groetjes,
M

Dat vonden mijn ouders dus ook! Maar Sandra, zijn jullie nog gegaan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik denk dat ze er zelfs gebleven zijn

Haha nee hoor mini-boy ik zit gewoon lekker thuis

Bedankt voor jullie reacties. We zijn uiteindelijk niet naar dolfinarium geweest, maar naar Avifauna. Weet niet of jullie dat kennen, maar dat is een vogelpark. Ik bedacht me vanmorgen ineens dat dit misschien ook wel erg leuk was voor Tim. Het is in Alphen ad Rijn, dus maar een half uurtje rijden, maar ik was er al in geen 15 jaar geweest.

Het was ontzettend leuk en Tim vond het super. Hij heeft zelf ook vogels mogen voeren en vond dat erg leuk. Ik zal morgen even een foto plaatsen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Oh gelukkig weer thuis

Super joh… avifauna is erg leuk!! Ben benieuwd naar de foto’s …

En nu vakantie voorbij

Hierbij zoals beloofd een aantal foto’s van Avifauna:

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Super leuke foto’s.

Tim en Peter hebben ook dezelfde oogopslag vind ik… maar tja mama is uit het beeld hier

Leuke foto’s

Liefs

Wat een leuke foto’s Sandra. Ziet er als een leuk park uit, tof dat die vogels gewoon bij je komen. Ik zou er wel een beetje van moeten gillen denk ik, dus of het zo verstandig is voor mij om heen te gaan valt nog te bezien Tim heeft het zo te zien heel leuk gevonden!

Groetjes,
M

quote:
Wat een leuke foto's Sandra. Ziet er als een leuk park uit, tof dat die vogels gewoon bij je komen. Ik zou er wel een beetje van moeten gillen denk ik, dus of het zo verstandig is voor mij om heen te gaan valt nog te bezien Tim heeft het zo te zien heel leuk gevonden!

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/Utajp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Het valt heel erg mee Mriek. Ik dacht ook dat ik het helemaal niks zou vinden al die vogels die op me zaten. Ik had verwacht dat ik het bakje direct uit mijn handen zou laten vallen maar dat was niet zo.

Tim vond het ook helemaal super. Ik dacht echt dat hij het bakje zo zou laten vallen als die vogels op hem kwamen zitten. Maar hij vond het alleen maar heel erg leuk.

Beetje jammer was alleen dat er een vogel was die het nodig vond precies op mij te poepen toen we bijna buiten waren. Gelukkig hadden we alles gezien en gingen we daarna naar huis toe.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

[quote]
Super leuke foto’s.

Tim en Peter hebben ook dezelfde oogopslag vind ik… maar tja mama is uit het beeld hier

[/quote

Haha er waren wel foto’s waar ik op sta, maar voor hier vond ik mijn arm wel voldoende

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker