Is dit raar?

Hallo iedereen,

Ik ben vandaag met mn zoon naar de ha geweest, omdat hij continue blijft hoesten en het lijkt alsof hij stikt. Nou hij is onderzocht en blijkt dat hij een virusje heeft. Heb van de ha een hoesdrankje voorgeschreven gekregen en dit moet helpen.

Mijn zoon heeft de vorige nacht niet goed kunnen slapen omdat hij continue van het hoesten wakker werd. Hij is trouwens ook verkouden! Maar door zijn neus ademen gaat redelijk.

Deze ochtend heb ik hem eerder op bed gelegd omdat hij erg moe bleek te zijn. Maar door het hoesten sliep hij ongeveer maar 40 minuten. 12.30 hadden wij een afspraak bij de ha. Hij leek hardstikke vrolijk desondanks dat hij maar 40 min heeft geslapen. Rond 14.30 begon hij te huilen en gillen. Ik legde hem meteen in bed en meneer sliep weer. Weer alleen 40 min.

Alles bleek goed tot ineens rond 16.45 hij vervelend begon te doen. Ik probeerde met hem spelletjes te spelen, nou meneer wilde niks van mij hebben. Rond 17.15 was het huilen en gillen geblazen! Mijn vriend en ik probeerde hem af te leiden van het huilen door te zingen voor hem. hielp helaas niet… Niet lang erna (rond half 6) lag hij op mij en viel meteen in slaap. Rond 17.50 werd hij ineens wakker en ik probeerde hem wat opvolgmelk te geven maar hij wilde helemaal niks en huilen huilen.

Heb hem in ieder geval van het hoestdrankje gegeven, luier verschoond en hup in bed. Meneer is gelijk stil.

KAn het zijn dat hij door de verkoudheid en virusje in zn keel en natuurlijk omdat hij niet goed heeft geslapen hardstikke moe is??? Of is dit raar?

Groetekes!

Nee dat is zeker niet raar en het lijkt mij zelfs erg logisch.
Hopenlijk slaapt hij deze nacht lekker en zul je zien dat het morgen beter gaat. Sterkte met je manneke.

Ps,
je leeftijdsbanner is qua formaat goed, alleen met de foto ervoor is het te breed voor dit forum. Misschien kun je die foto dan beter als avatar gebruiken ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

En…rond deze leeftijd begint er ook weer een sprongetje. Zie het oei-ik-groei-boek.

Groetekes, Sje

ja dat heb ik gelezen Sje Ik vergeet de sprongetjes altijd! -.-

Ik zal de foto verwijderen

Dank je voor de reacties!

Ik vergeet sprongetjes nooit, dus als je er zelf niet aan denkt, gooi ik het wel in de topics. Haha!

Groetekes, Sje

HAhaha, ben ik even blij dat ik jou heb