Is dit nou de herfstvakantie gekte?

Wat me sinds gisteren opvalt is dat er ineens op topics wordt gereageerd van een jaar tot twee jaar geleden, door nieuwe leden (1ste berichtje). Ik vroeg me af of dit nou serieus is of onder de herfstvakantie valt waar ik eerder opmerkingen over heb horen vallen. Want vind het erg toevallig dat binnen 24 uur zoveel oude topics naar boven worden gehaald door nieuwe leden. Het kan natuurlijk ook toeval zijn…

Hier zat wel een foto met baby bij dus kan echt zijn, maar meestal moet je denken aan topics de geopend worden met de vraag ik ben 15 heb onveilige sex gehad en overtijd ben ik nu zwanger. In die trant.

Groetjes,

Michèle

als mensen googlen omdat ze een vraag hebben oid. komt er ook vaak ikkeben te staan.
dan kan dat bericht ook toevallig uit 2005 zijn snapje? en mensen kijken dan niet naar de datums en reageren gewoon.
haha herfst gekte

oke dus het gaat echt om digitale zwangerschapstests en voorbehoedsmiddelen zoals sje laatst al opperde. Vond het wel heel toevallig, herfstvakantie begint in het zuiden en ineenkeer komen er allemaal topics naar boven, met opmerkingen en niet echt vragen . Ik heb zelf geen herfstvakantie en om uitgebreidt op een of andere tienergrap in te gaan een keer, daar heb ik geen tijd voor.

Maar nu weet ik het ongeveer ik snap het iniedergeval laat ik het zo zeggen.

JA het zal vast nog gaan komen hoor de herfst gekte
Deze week en volgende week
Dus ik zit al klaar met mijn verloskundigepraktijk online hahaha
Sje heeft de kast weer vol met digitesten denk ik

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Ik heb mijn glazen bol weer uit het vet gehaald.

Groetjes,

Michèle

hmm wel apart, je zal toch verwachten dat zulke dingen het hele jaar door gebeuren en niet alleen in de vakanties. Wel een idee voor een afstudeeronderzoek scholen zouden dan eigenlijk vlak voor de vakantie nog even een voorlichting moeten geven.

In de vakantie vervelen ze zich meer jaantje

Groetjes,

Michèle