sinds 2 weken doet mijn kleine heel vreemd. als ik hem op bed leg smorgens om 8 uur na de pap dan ligt hij een uur lang te spelen en gekke geluidjes te maken, net wanneer ik denk ik haal hem wel uit bed dan valt ie eindelijk in slaap en slaapt dan maar een half uurtje. zo gaat dit de hele dag door. elke keer dat ik hem op bed leg omdat hij doodmoe is tenminste dat geeft hij aan dan ligt ie echt een uur tot anderhalf uur te spelen in bed. en als hij wakker word dna huilt ie niet maar ligt ie weer verder te spelen dus weet dan nooit of hij verder gaat slapen…dat kan soms ook erg lang duren dus na een half uur haal ik hem er wel weer uit. wat ook zo gek is, dat hij zijn fruithapje niet meer wil eten! al geef ik het pas om 12 uur dan nog eet hij het niet en houd stevig zijn mond dicht. hij is gek op groente dus dat krijgt hij altijd op en zijn flessen ook altijd leeg…nu heb ik hem net ipv fruit gewoon een fles aangeboden en die was gelijk leeg…wat moet ik hier nou mee? ons schema ziet er als volgt uit:
7 uur pap uit bord
11.00 uur fruit
12.30 uur fles 180cc
16.00 uur groente (intussen wil hij niets eten tot deze tijd dus bied ik hem af en toe een paar slokjes water aan)
18.30 uur laatste fles 180cc