Is diarree hebben grappig?

Eva vindt blijkbaar van wel. Ik ben al de hele week aan het kwakkelen. Ik heb denk ik dat virus dat veel mama’s en kindjes ook hebben: misselijk en diarree. De ene keer gaat het wel, de andere voel ik me minder. Vandaag had ik behoorlijke buikkrampen en diarree. Erg vervelend. Ik moest op een moment naar de wc en zat daar niet heel charmant. Komt Eva aangelopen, trekt ze de deur open, komt ze de WC in. Ik: ‘Eva, ga eens weg, mama heeft buikpijn’. Kijkt ze me aan, ze luistert (!) even en doet keihard: HAHAHAHAHA! Ik moest er eigenlijk ook wel om lachen. Ik zeg: ‘Nou zeg, mama is hartstikke zielig hoor!’ Ik heb haar toch maar even uit de WC geloodst, want ik vond het niet zo’n goed idee. Dat ze me UITLACHTE, wat een kind he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahaha en jij maar spetter poep hebben… ach arme meid… sudocreme helpt ook bij ons hé

Nee hoor ik meen het … jezelf niet lekker voelen kan bij ons mama’s niet zo snel voorkomen … alles moet blijven draaien… dus de tijd om jezelf weer 100% te voelen duurt nog wel even… kop op!

Mijn zoontje had het 1,5 week geleden en toen was het bijna over en toen kreeg ik het en vanmorgen begon mijn kleine weer !!! om gek van te worden
NEE HET IS NIET LEUK.

Ik heb het vanaf zondag, nu geen diaree meer maar ben zo slap als een vaatdoek en ben nog zo misselijk en heb totaal geen eetlust (wel 3 kilo afgevallen hahaahah moest nog wat zwangerschapskilootjes kwijt)

Mijn zoontje wil ook altijd mee naar de W.C hij kruipt de heledag achter me aan.

Haha, klein heksje. Mama uitlachen. Beterschap Rainbow, bijna niets zo vervelend als diarree en misselijk vind ik.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Onze kids hebben een twisted kind of humor

Groetjes,

Michèle

hahahaha,
arme ziel!
maar wel erg grappig,
Heel veel beterschap meid, ik weet hoe shit het is (letterlijk hahaha!) want had het 2x in 1 maand.pff
met overgeven erbij…ooh wat had ik last van mijn ribben e.d.
nog een vraagje; durf jij Eef goed alleen te laten als jij zelf naar de wc gaat?
ik durf dat namelijk niet, of is dat stom?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hahaha die Eva! Grappig verhaal Maar diaree is niet leuk nee! Beterschap!

@Inge
Ik durf dat ook niet! Net als Jessey in/uit bed halen als Joey beneden is… Heel lastig, want hij kan niet in de box, en in de kinderstoel durf ik ook niet aan, daar klimt hij zo uit…
Ik ga nu altijd heel snel naar de wc en laat de deuren open. Maar natuurlijk komt Joey dan achter mij aan, en is helemaal gefixeerd op de wc-borstel! Even rustig poepen is er dus niet bij, hahaha! Hoop niet dat ik diaree krijg…

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

hahahaha,
dat hoop ik ook niet anouk!
nee rico zet ik gewoon in de box als ik dingen moet doen
in de kinderstoel ook want ik heb een 3puntsgordel voor het geval hij eruit wil
en een tafelblad ervoor dus weinig kans dat hij daar nog uit komt!
hoezo kan Joey niet in de box??
en boeiend als jij aan de diaree zit hahah heeft Joey mooi pech toch dan maar janken in de box, maar ik denk dat je anders darm ruzie krijgt

Joey zou wel wat graag in de box willen Om lekker op zijn zusje te springen en haar hardhandig te aaien en nog hardhandiger de oortjes en neusje en haartjes aan te wijzen
Hihihi, de box is dus verhoogd voor Jessey, daar kan hij niet meer in… De box weer omlaag zetten voor Joey vind ik ook niks, want dan zou Jessey steeds in het wippertje op de gront moeten staan, en als Joey dan op de grond is, is Jessey nog niet veilig! Hij moet gewoon maar heel gauw leren dat als ik op de wc ben, hij niet de hele computerkast overhoop mag trekken, en de fotolijstjes moet laten staan enzo… zucht…

hahahah ooh!! ja natuurlijk 2 boxen in huis is wel veel
en wij wonen gelijkvloers en al HAD ik 2 kids in huis kon ik rico heeeeeeel makkelijk even 1 ruimte verder in zn bedje zwiepen zooo box erbij hahaha.
maarre.
ik weet wat je bedoeld,
laatst was hier een vriend van ons met zn vriendin en dochtertje van net 6 mnd.
en ik dacht: jeetje wat klein nog.
rico was al wel iets actiever toen,
maar ze leek echt nog op een baby’tje van 3 hooguit 4 maanden.
en ze lag dus in de box…jaja in RICO’S box.
en rico zat erlangs.
wel in de box he,
en toen ineens uit het niks pakt rico zn stoffen bal en gooit die op haar!
ik werd toen een beetje boos zovan: rico dat mag je niet doen! dat doet heel zeer bij het meisje!
en dat meisje huilen arm kind!
en rico trekt vervolgens ook een pruillip en die ging mee zitten huilen! haha
echt sneu!en daarna ging ie haar aaien heeeel lief!
maarja
rico’s favo spelletje is: aaai katje…aaai katje…ROT KAT!
ken je m? en dat is dus niet zo verstandig in dit geval

Hahaha ik zie het zo voor me… Zielig voor dat meisje, maar Rizo is natuurlijk enthousiast…
Merk ik aan Joey ook hoor, die vind zijn zusje zo lief, dat hij haar steeds wil aaien, alleen komt dat voor zo’n baby meer aan als slaan… En alles aanwijzen is ook leuk, maar hij beseft natuurlijk niet dat het zachtjes moet… Wij worden er niet echt boos om, maar zeggen steeds weer dat hij zachtjes moet doen, ik ben bang dat hij haar anders niet meer lief vind als wij steeds boos op hem worden als hij lief wil doen tegen haar. Jessey slaapt trouwens gewoon door dat ge-aai/gemep heen hoor, ik denk dat ze ook wel heel wat kunnen hebben die kleintjes.

Als Seth net even rustig zit te spelen, dan ga ik meestal naar de wc.
De box staat hier niet meer, dus dat kan niet. Kinderstoel kan wel, maar dat doe ik nooit, eigenlijk.
Wel laat ik altijd de deur op een kier, zodat hij weet waar ik ben, en als hij komt doe ik hem meestal dicht, omdat hij anders aan dingen gaat zitten in de wc.
Wel wordt hij altijd boos dan, en gaat op huilend op de deur staan timmeren, tjaah… mama moet ook naar de wc kunnen!

Liefs, Anne

Nee rainbow is niet grappig

Ik laat de deur wel altijd gewoon open (niet wagenwijd) en als hij komt prima, Hij gaat da nvaak met een lege wcrol spelen voor de deur. Ze moeten toch zien wat je daar doet, want eens moeten ze dat zelf ook en als ze dan niet weten wat een wc is schiet ook niet op

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ow ja rainbow natuurlijk van harte beterschap!! Hoop dat je er snel vanaf bent want wat is dat een ellende.

Liefs Michelle

Bedankt meiden, voor jullie medeleven! Gelukkig voel ik me weer kiplekker en is de diarree verdwenen als sneeuw voor de zon. Gisteravond eigenlijk al…Ik ga gewoon naar de WC hoor, daar ga ik geen rekening mee houden. Wel check ik of Eva niet zomaar ergens bij kan, bv bij thee ofzo. Gisteren lag er ergens een plastic zak en die haal ik dan wel eerst weg voor ik ga. Ik ben in normale gevallen eigenlijk altijd zo klaar, dus…Ik laat de deur vaak op een kier en Eef komt dan even kijken. Soms doet ze de deur open en kijkt ze wat ik aan het doen ben. Dan doet ze de deur weer netjes dicht. Normaal ben ik niet zo van open en bloot alles doen, maar ja, soms laat ik haar maar als ik op de WC zit. Zolang ze maar niet, zoals laatst, aan het Glorixblokje zit. BAH.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Fijn dat het weer weg is en nu hopen dat het wegblijft

Enne gloriz indd bah

Liefs Michelle