Irritatie over regenlaarsjes

Ik was pissed! Papa had voor Eva regenlaarsjes gekocht bij een bouwmarkt. Nu had hij haar voeten wel erg groot ingeschat, maat 24 en dus ging ik naar de bouwmarkt om de laarsjes te ruilen. Ik liep naar het schap, pakte maatje 22 en vroeg aan een winkelmeisje: ‘Waar kan ik deze ruilen?’ Zegt ze heel bitchy: ‘U kunt ze niet ruilen!’ Ik: ‘Hoezo niet?’ ‘Nou, omdat u ze had moeten ruilen bij de balie. Nu kunnen wij niet controleren of u die laarzen hier wel heeft gekocht!’ Ik, pis: ‘Ik heb toch een bon en een barcode, of zie ik dat verkeerd??’ Nee, zo werkte dat niet, ik had ze eerst moeten aanmelden bij de balie. Ik: ‘Dat staat echt nergens. Ik heb het echt nog nooit meegemaakt (ik ladies, ik ruil best vaak iets). Wat flauw dat ik ze niet mag ruilen!’ Zegt die trut: ‘Ja, dan moeten we maar naar de bewakingsbeelden kijken, zodat we kunnen zien dat u al met de laarzen binnenkwam!’ Ik, nog meer pissed: ‘Doe dat dan maar heel gauw. Ja, ik ga natuurlijk laarzen jatten van 12,00 he!’ Nee, ik MISSCHIEN niet, maar ik moest eens weten wat er allemaal gejat werd, ook schroefjes van 0,30.

Ik ging naar de balie en toen kwam er een jongen die vroeg ik al geholpen werd. Ik: ‘Ja hoor, zij daar moet de camerabeelden zien om na te kijken of ik deze laarzen heb gestolen!’ Die jongen had een heel andere houding en legde netjes aan me uit waarom ze ‘zo flauw’ moesten zijn. Blijkbaar zijn er mensen die een bon op straat vinden en die dan schroefjes gaan halen ofzo??? Ik: ‘Maar ik snap het niet. Ik heb een bon en kom iets ruilen, niet mijn geld terug vragen? Dan snap ik het probleem niet? Ik neem eenzelfde product toch weer mee, jullie hoeven mij geen geld retour te geven??’ Zucht. Enfin, ik ruilde de laarzen en liep echt nog steeds pissed de winkel uit. Ik snap best dat ze regels hebben en voortaan meld ik de ruiling dan eerst wel via de balie, maar dat bitchy ‘U mag ze niet meer ruilen’ van zo’n mokkel van 17…Gatver! Daar kan ik dus echt niet tegen he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

grrrr… de klant is koning…toch? kan me je irritatie goed voorstellen!

Maar… aan het eind evan het verhaal heb je je laarsjes maat 22 toch maar mooi! Don’t mess with Rainbow! hihihi!

kan Eef zo mooi in de plassen stampen, want dat is het leukste wat er is!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Tja daarom zit die griet vast niet achter de klantenservice! Een klant fatsoenlijk behandelen is namelijk nogal moeilijk blijkt wel, als ze het gewoon even netje had gezegd, zo van, ho ho mevrouw normaal kunt u dit niet zomaar doen omdat, etc etc! Ze mag blij zijn dat je geen klacht heb ingedient, en dat noemt men dan service, je zal er nog eens wat kopen!

Irritant! Gelukkig heb je uiteindelijk waarvoor je kwam. Go you!

Groetjes,
M

hahahha mokkel van 17
ik snap je hoor! idd gaat nergens over, en ik heb me eerlijk gezegt wel vermaakt om je verhaal

Ach rainbow jij hebt de laarsjes in de juiste maat en wij weer een leuk verhaal

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

En daarom hammeren ze er zo op dat er eerst een diploma gehaald wordt omdat ze hopen dat ze dan meteen wat waarden en normen en RESPECT op school leren. Mijn moeten ze ook niet met zo’n gebaksdoos laten stoeien hoor, ik heb namelijk wel mijn papieren voor de detailhandel dus dat kan soms heeel leuke discussies opleveren

Groetjes,

Michèle

En ik dacht nog even dat ik een zeikerd was! Hahahaha. Mijn vriend zei: ‘Ja, ik snap ze wel hoor!’ Nou, IK niet en jullie dus ook niet! Stom mokkel! Hahahaha, ik heb mijn bloemetjeslaarzen maatje 22 en ik kon weer even lekker bitchy reageren op die taart, ook weleens fijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

@Rainbow: en ook nog eens heel fijn dat je het gewoon schaamteloos op je hormonen mag gooien

Groetjes,
M

nouja ik snap hun punt wel maar ik snap niet dat ze zo belachelijk reageerd, kon jij toch niet weten?! los het dan netjes op en dat je dan afgebakkest wordt door een troela van 17 vind ik helemaal te zot voor woorden, die meent zich heel wat volgens mij