Iris kan lopen!

Hallo allemaal.
Ik moet het even kwijt.Iris kan lopen.Ze is al twee weken aan het proberen,steeds een paar stapjes maar sinds vanmorgen loopt ze van tafel naar stoel naar mama.
We zijn gelijk schoenen gaan kopen.Echt mooie rode meisjes schoenen.In de winkel keken ze ook verbaasd.Zon klein meisje(10 maand en 1 week) en ze liep zo de halve winkel door..Apetrots ben ik.Alhoewel,het gaat zo wel heel erg snel he.Dat groot worden.
Groetjes Eljada

Zoooooo…die is er vlot bij!!!
Lijkt me wel grappig hoor, zo’n ukkie.
Maar ze zijn dan wel inderdaad snel groot!
Mail je gauw eens een foto?

Groetjes, Bianca

P.S. was wel op de Chat hoor!

Ja doe ik maar ik vind het zon gedoe met die fotos.Ik ga eerst een leuke maken(dat ze loopt bedoel ik)
Groetjes Eljada

Leuk hoor,en lekker vroeg ja maar ach de een is snel met lopen de ander met praten, maar het lijkt me inderdaad een schattig en koddig gezicht zo’n ukkie die daar fier rondstapt

hier je meissie

Hé, zo vlug al een foto!
Leuk!!!
Zo te zien is ze er zelf best trots op!

Groetjes, Bianca

Hallo
Goh bedankt Kim,wat leuk dat je hem ook hier hebt neergezet.
Ja ze is er echt trots op hoor.Ze loopt te glunderen als ze een stukje gelopen heeft.En kijkt om zich heen omdat ze applaus verwacht hahaha.
P.s ik had het bij “trots op” er al wel bijgezet maar Ze had net door het gras gekropen vandaar die vieze knieen.Later wel schone kleren aangedaan maar toen waren de fotos niet zo goed gelukt.
Groetjes Eljada

lief is dat he als ze pas lopen, heeft ze zon lieve eendenwaggel??? dat vind ik altijd zo enorm schattig en melani heeft dat nooit gehad

yvonne,melani en djanira

hoi Yvonne.
Ja ze loopt nog wel een beetje met stijve kuiten zeg maar.De eerste stapjes gaan heel beheerst maar dan gaat ze steeds harder tot ze…beng!weer komt te vallen.Maar het gaat iedere dag beter.We oefenen er heel wat af hoor!
Groetjes Eljada
P.s hoe oud waren jou kindjes dat ze konden lopen?

hoi hoi
ik kan me voorstellen dat ze er enorm schattig uitziet!

en om je vraag te beantwoorden
melani was 10 mnd ruim, en djanira die is nu 7 mnd dus ik weet het nog niet van haar das nog ff afwachten. maar tot nu toe is ze overal 1 maand eerder mee dan dr zus hahaha dus wie weet met lopen ook? maar dat zien we dan wel weer
groetjes
yvonne,melani en djanira

hoi Yvonne,
Ja dat is gek he.De tweede is veel vlotter dan de eerste terwijl ik met de eerste dag en nacht bezig was.Samen spelen ,wandelen enz enz.De tweede rommelt er maar zon beetje tussendoor.Niet dat ik haar vergeet hoor!Hahaha maar ze krijgt heel wat minder 1 op 1 aandacht.Iris is overal zon 3 maanden sneller mee als haar broer maar dat hoor je vaker he dat meisjes vlotter zijn dan jongens.
Het zal wel komen omdat ze alles afkijkt van haar grote broer,dat ze zoveel sneller is.heb jij dat idee ook?Ze willen ook graag meedoen he!
Groetjes Eljada

hoi hoi
ja zeker weten! Djanira kruipt overal achter dr grote zus aan, hihi, en je ziet dat ze haar enorm observeert enzo.
en idd zijn meisjes vaak vlotter dan jongetjes jongetjes zijn gewoon gemakzuchtiger zeg ik altijd het zit in de mannelijke genen he hihi

groetjes
yvonne,melani en djanira

Hoi Yvonne.
Ja jongens zijn zeker gemakzuchtiger.En mijn ervaring is dat dat ook hun hele leven zo blijft hahaha.Niet dat ik wat te klagen heb hoor,mijn man helpt heel veel,maar hij is niet zo precies he!Luiers scheef omdoen,nooit de deur achter zich dicht doen etc,etc.je weet wel.
Iris heeft ook wel een heel mooi leventje hoor.Niels sleept allerlei buurjongens en meisjes mee en zij kan dan ook heerlijk spelen.Prachtig vindt ze dat.En ze kan nog nauwelijks papa en mama zeggen maar haar broertje roept ze al wel steeds.“Dieieieiet”,zegt ze dan.Dat vindt ik zo schattig!Herken je dat?
Groetjes Eljada

hoi hoi
ja idd blijfthet hun hele leven zo…zucht…

djanira is 7 maanden, ze zegt papa en wawa en met dat laatste bedoeld ze dus mama :S waardoor me zwagertje van 15 me nu steeds chi-wawa noemt, vind ie erg lachwekkend…:S
maar dr zus roept ze wel maar gewoon met kreten, ze heeft geen aparte klank/woord voor dr zus nog
overigens volgt ze dr wel het hele huis door.
groetjeso

yvonne,melani en djanira