Als ik afgelopen dagen naar Iris keek zag ik twee super ondeugende ogen! Iedere keer weer dacht ik: wat ben jij van plan???
Vanochtend is het plan uitgevoerd.
Vanuit de box heeft ze een plantje te pakken gekregen (haar arm is toch langer dan ik dacht…) door de spijlen heen getrokken en heerlijk met modder gegooid. Ik hoorde opeens zulke vrolijke geluiden uit de box (was zelf ontbijt aan het maken). Met een grote grijns lag mevrouw daar. In haar ene hand het plantje en met haar andere hand aan het zwaaien. Een lol dat ze had.
Pfff wat schrok ik… heb haar gauw uit de box gehaald naar boven gebracht en gewassen…
Nu denk ik… een foto was best leuk geweest van het hele tafereel. Helaas, de bezorgdheid won het van het fototoestel…
Nu het plantje maar op een andere plek neergezet. Voor het plantje zal het fijn zijn, wat rust hahaha, ben benieuwd wat haar volgende streek zal zijn!
Iris graag met modder speelt
mamariska
Jmama
Wat een schat, misschien wilde ze wel zeggen; het is maar saai in de box, alle speeltjes ken ik al dus wil nu iets nieuws mama, heeft mij maar een mooie plant ofzo! hahahah
TanElle
Hehe, wat zijn te toch inventief.
En idd wat je zegt, ze kunnen soms meer en hun handjes kunnen bij meer dingen bij dan je denkt
Ach als je een fotootje had genomen had ze het mss wel gezien als een trotse aanmoediging.
Allewel ik zie dat ze nog heel jong is
Liefs
Tanja