Inzamelen kinderkleding

Wie weet waar je kinderkleding kan brengen dat je niet meer gebruikt.
Ik heb een hoop kleren van Lisa die ze niet meer draagt en de volgende is geen meisje (en wordt in een ander seizoen geboren) en nu wil ik die kleren aan een goed doel geven.
Iemand ideeën of adressen?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hihi, ja, ikke weet een adres.
Weet je nog dat ik een aantal maanden terug zo onwijs veel kleding ingezameld heb voor kindertehuizen in Hongarije?
Dat was echt een beetje veel geworden, hihi (zo’n 15 vuilniszakken, een aantal grote dozen, een kinderwagen etc. etc.) maar het is voor een heel goed doel.
Wij geven het aan de stichting waar we Vivien “vandaan” hebben.
De stichting bestaat volledig uit vrijwilligers en 2x per jaar gaan ze naar Hongarije toe met 2 vrachtwagens (gesponsord) om daar kleding en andere spullen te brengen.

Dus eh…je kan het 30 oktober meenemen…

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. wij geven het aan de stichting als we Vivien in december weer ophalen, als ze hier met de bus aankomt.
Er is dan altijd een speciale inzamelplaats.

Gewijzigd door - Bieb op 26 Sep 2004 20:15:30

Hahaha ik dacht aan het zelfde doel, omdat je het daar inderdaad eens over had. Ik dacht zodra Bieb het ziet komt ze er zelf wel mee.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik bewaar het meeste van mijn kinderkleding, maar wat ik niet mooi vind of waar een klein vlekje op zit, gaat in dezelfde zak als de grotemensenkleding die ik niet meer draag. Naast de glasbakken van onze supermarkt staat namelijk een bak voor textiel, volgens mij is dat van Humanitas.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Oké Bianca ik zal het 30 oktober meenemen. Ik hoopte al dat jij zou reageren en dat ik het aan jou mee kon geven. Dan weet ik dat het goed terrecht zal komen.

Volwassenkleren neemt Denn altijd mee naar zijn werk (psychiatrisch ziekenhuis). Hij deelt het daar altijd uit aan de patiënten op zijn afdeling.

Maar om een lang verhaal kort te maken; ik zal de zakken meenemen 30 oktober.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hartstikke fijn Jolanda!!! Thanx!!!

Ik zal trouwens vandaag of morgen ff kijken wie er van het lijstje nou bevestigd heeft dat ze komt de 30-ste.
En ik zal nog even op de site van Ballorig kijken of het inderdaad begin oktober open gaat (die vestiging in Houten).
Want op een gegeven moment moeten we natuurlijk gaan reserveren.
Ik hoop alleen dat we wel 15 kids hebben, anders kunnen we niet voor dat arrangement gaan van 7,50 euro per kind.
Maar da’s weer voor een andere topic

Groetjes, mamma van Stephan