Invriesbakjes 250 gram?

weet iemand of er invriesbakjes te koop zijn (en waar??? via internet ofzo)
waar 250 gram in kan?
want ik heb gewoon zin om na zijn verjaardag een hele dag speciaal voor rico te koken, voor als wij buitenlands eten.
ik weet dat je van die 70 of 75 grams bakjes hebt maar ik wil gewoon alles in 1 bakje doen of is dat een stom idee

Waarom laat je hem niet gewoon buitenlands mee-eten? Als het te pittig is, is het logisch dat-ie vooralsnog niet met jullie mee doet, maar verder kan hij gewoon met de pot mee-eten.

Ik heb voor onze meiden nadat ze 1 geworden waren zelden apart gekookt. En hier komen ook de meest vreemde gerechten op tafel. Tuurlijk wissel ik dat wel af met Hollandse pot, pasta en rijst. Dus de wat gangbaardere gerechten. Maar verder werden ze hier in het diepe gegooid hoor.

En als ik prakjes invroor deed ik dat gewoon in diepvrieszakjes. Moet je alleen als je die wilt ontdooien op een bordje in de koelkast leggen in plaats van zo in de koelkast. Anders kan het mogelijk wat gaan lekken.

Groetekes, Sje

Hebben ze die niet bij de Blokker of Xenos. Of bij de Ikea ofzo. 250 gram is dacht ik wel een gangbare maat. Misschien zelfs wel bij de Zeeman of Wibra. Wij gebruiken ook vaak bakjes van schepijs of van de Chinees (wel schoongemaakt dan hè). Of het eten in een diepvrieszak afwegen, een dag van tevoren uit de diepvries halen en dan opwarmen.

Suc6!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

ik heb een heel zooitje bakjes bij de AH gekocht, hier past ca. 200 gram in.
volgens mij viel de prijs ook wel mee, maar weet niet meer precies hoe duur ze zijn.

liefs,
Rinske

@Sje:
nou wij eten heel gekruid, niet pittig maar wel met veel zout en kruiden en dat mag ie nog niet hebben ook al is ie 1.

@Kringeldingetje: ja ik zie overal alleen bakjes van 30 gram of 75 gram:S
lastig

@ Rinske: ja die bakjes van de chinees bewaar ik ook wel maar zijn eigenlijk weer te groot haha

benne we d’r nog bij Inge?? ikke was van de bakjes van de AH hahahaha

liefs,
Rinske

haha sorry, hahahaha

De albert heijn…juist oke haha wat wilde ik nou zeggen.
ohja… 200 gram PER cupje? of in totaal, net van die ijsklontjes dingen.
want dat is ook weer zoiets…

Heb je al bij de Blokker gekeken? Daar hebben ze koelkastbakjes (die ook in de vriezer kunnen) in alle soorten en maten. Ik heb lage witte met een blauw dekseltje. Volgens mij kunnen daar precies porties van 250 gram in.

Worden per 4 of 5 stuks bij elkaar verkocht die bakjes.

Groetekes, Sje

Gewoon iets minder zout gebruiken Inge, kruiden kan geen kwaad
Dylano eet nu al bijna alles mee, alleen de burrito’s van het weeknd zag ik niet zo zitten

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ja, da’s ook een mogelijkheid. Minder zout koken. Dan kan die kleine man gewoon mee-eten met de pot en jullie kunnen desgewenst extra zout bij gooien aan tafel.

Het is sowieso niet goed om heel zout te eten en zeker niet voor kinderen, dus dat zou betekenen dat je nog heel wat jaartjes apart moet koken voor Rico. Lijkt me ook niet handig.

Kun je beter minder zout koken en zelf extra zout erbij doen als het eten op je bord ligt.

Groetekes, Sje

Had van de week me hutspot zonder zout gekookt maar das toch wel ff wennen Maar mannetje heeft gesmuld en de grote man had er het zoutvaatje bij, maar dat heeft hij altijd ook als ik iets kook met wel zout

Liefs Michelle

Vind persoonlijk aardappels ingevroren echt minder lekker van smaak. Heb het in het verleden ook gedaan hoor… maar weeg het nu niet meer af … en vries ook niks in. Hij eet maar lekker mee… eten wat de pot schaft noemen ze dat toch?

Dat is een goed idee Sje, van de blokker, zal daar is gaan kijken.

Ja maar de kruidenmixen die erdoorheen moet zit veel zout in, kan dus niet apart.
ik strooi nooit veel zout door mijn eten, aardappels eet ik liever zoutloos dan gezout!
vind het dan veel lekkerder, proef je tenminste nog is een aardappel

Van Verstegen hebben ze kruidenmixen zonder toegevoegd zout voor mensen die zoutloos of zoutarm moeten eten. Mogelijk is dat een oplossing.

Groetekes, Sje

ik kookte nooit apart voor lieke vanaf een jaar!
Wij eten nooit echt pittig dus ze at vanaf toen gewoon mee
geen iedee of er van die bakjes zijn.

Groetjes Gytha

die bakjes die ik van de ah heb, hebben een inhoud van 200 gram per stuk.

liefs,
Rinske

dankjulliewel

nog 1 nachtje slapen!!!
vandaag flink in de weer dus met boodschappen doen, en taart versieringen ophalen,
poetsen opruimen…en natuurlijk vanavond slingers ophangen! jawel we gaan er precies om kwart over 8 mee beginnen, in de pauze van gtst hahaha. toen braken mijn vliezen namelijk. ben zo zenuwachtig als maar kan!

hahahaha… zie jullie al bezig vanavond!! Hier was het drama met slingers op hangen… waren te kort etc etc. Uiteindelijk waren we klaar en konden we naar bed om te wachten tot de volgende dag … en wat denk je… slingers allemaal op de grond GRR…

hahahahaha, ik zie het al helemaal voor me ja!
ja wij moeten ze vastplakken met plakband (tape dus als ik jou zo hoor)
omdat we hier betonnen muren hebben waar echt geen punaise in is te krijgen
zelfs boren lukt niet haha moet je een speciale boor dinges hebben iets met kristal nog wat (vrouwen…)
ooh echt ik heb ook het idee dat het allemaal mis gaat ofzo haha
maar kregen jullie ze de dag erna wel weer goed erop dan??

Ik heb geluk, heb al jaren ervaringen met slingers ophangen
Zelfs dit jaar voor Madelon nog gedaan (eentje en wat ballonnen) omdat ze het huis uitging.
Geloof me inge als je ook ballonnen moet doen is de reclame van gtst niet genoeg hoor

Liefs Michelle