Hallo
Kane is 7,5 maand oud en heeft behoorlijk last van eczeem op zijn hoofdhuid ( in combinatie met berg), achter de oren, borst en knieholte.
ik ben naar een natuurgeneeskundige / dietiste geweest en heb hem laten testen.
Het volgende kwam eruit:
Koemelk, geitenmelk,tomaat, citrusfruit,kiwi, rauwe appel, vanille, vanilline,ethylvanilline ( kunstmatige vanille) cafeine en chemische zoetstoffen.
Wol en goudbloem
ik vind het heel moeilijk om bijvoeding te introduceren en wanneer ik het hem moet geven. Hij krijgt nu ook te weinig want ik moet om 1.00 s nachts een 5e fles gaan geven omdat hij honger heeft.
Nu:
7.00 Fles 200ml met 2 scheppen rijstebloem naturel
9.00 fruit… ( in potjes niet veel keus want alles is gemengd… suggeties??)
11.30 fles 200ml
15.30 fles 200 ml
17.30 groentehapje ( je ziet al dat ik dan fruit en groente tegelijk moet introduceren en dit kan dus niet want ik weet nu niet waar hij allergisch op reageert…)
opmerking: meer in de fles heeft geen zin want dat drinkt hij niet op!
Ik mag maar 1 ding tegelijk introduceren…
VRAAG 1:
hoe ga ik dit doen zodat mijn zoontje TOCH genoeg binnenkrijgt zodat ik maar 4 flessen hoef te geven. ( ik geloof dat het er eigenlijk maar 3 mogen zijn met zijn leeftijd maar dit red ik sowieso niet.
VRAAG 2: WAT introduceer ik ( bijvoorbeeld bambix groeiontbijt) en WANNEER op de dag?
VRAAG 3: heeft er nog iemand een goed tip tegen de jeuk op hoofdje? veel cremes smeren zich niet op het hoofdje. Ik heb cetamacrogol creme en hormoonzalf.
Ik hoop op goede tips.
groetjes Joyce
joyce Kurstjens-huber