Internetten en bellen

hebben jullie dat bij 1 of 2 aparte

wij hebben planet maar moeten ook bij de kpn nog betalen voor telefoon en internet

dus hebben we maar bij planet zo pakket besteld nu,bellen en internetten en dan nog maar 1 rekening

schijnt een hoop te schelen qua geld in de maand,dus ben benieuwd of dat echt zo is

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

scheelt behoorlijk veel geld ja! mijn moeder doet het ook, alleen als zoals gisteren de stad zonder kabel zit heb je niets,kan je niet bellen,internetten of tvkijken. maar dat komt niet zo heel vaak voor en dan is er altijd nog je gsm

groetjes Kim, mama van

en

zat nog ff goed te lezen en je krijgt ook nog eens een nieuwe modem,ikke blij want we wilde net een nieuwe kopen,houd nu nog meer over einde van de maand hhihih

idd we hebben mobiel ook nog en moet zeggen dat ik daar meer mee belt dan de gewone telefoon

de kpn viel net op de mat en betaal gewoon bijna 80 euro aan abbo en bellen nog geen 20 euro tis een geld eigenlijk hiihih

Dylan & Kaitlyn

Wij hebben internet en bellen apart (we willen de combinatie eigenlijk van de KPN, maar wij zijn hier een van de 1 zwarte gaten in Nederland waar geen ADSL aangelegd is). We hebben begin dit jaar AtHome (waar we door allerlei andere dingen eigenlijk al geen hoge pet van op hadden) een kans gegeven, maar binnen een week waren we weer bij de KPN.

Dus wat je ook kiest, kies geen internet+bellen van AtHome (zie de sites van Kassa en Radar maar eens), zeker als je service heel belangrijk vindt (ze durven zelfs nog geld te vragen voor de zogenaamde service ook). Ik zal je ons akelige verhaal besparen, maar het komt erop neer dat we nog steeds geld van ze tegoed hebben van onterechte incasso’s die ze gedaan hebben. Nog even en de rechtsbijstand komt eraan te pas.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 30 Aug 2006 15:08:40

Wij hebben belabonnement via KPN en de tikken vika 1601 en apart @home voor internet. Geen klachten trouwens over @home, maar erger me wel aan de hoge kosten van KPN voor tel aboonement dus ben ook aan het kijken wat ik nu het beste kan nemen. hahaha nog advies ?

hahha welk advies wil je astrid…

gisteren avond ff om de tafen gegaan en alle voor en nadelen besproken

tot nu toe kwamen we eruit dat het per maand tussen de 10 a 15 euro gaat schelen

voor deze tijd een hoop geld,nu nog ff kijken wat per maand gaan verbellen

want bij planet kan je vanaf 00.00 uur tot 08.00 gratis bellen en het weekend ook

maar voor 2.50 extra savond en snachts en het weekend en voor 10.00 euro per maand heel de dag gratis bellen

maarja wacht wel af hoe het gaat lopen eerst nog bevestiging binnen krijgen en de 1e rekening

Dylan & Kaitlyn