Internet


#1

Internet is een mooi medium. Je leert er nog eens wat bij. Zinnige en onzinnige dingen. Maar gezellig is het wel!

Wat heeft internet mij al allemaal gebracht?

Vriendinnen. Zowel live als alleen maar online. In chatbox, forum en heel veel op msn. En dan elkaar leuk kaartjes sturen, in het echie. Erg fijn, voel je je weer helemaal geliefd.

Ruzies, achterklap en mensen die graag virusjes naar me stuurden. Waardoor ik mij weer het minst geliefde persoon van deze aardkloot voelde.

Goedkopere artikelen, die nog gratis thuis bezorgd werden ook.

Rekeningen die wat sneller betaald konden worden, omdat ik nu niet meer naar de stad hoef te karren, om dan die rekeningen bij de bank in de brievenbus te deponeren.

Door de rekeningen die sneller betaald worden, zijn de bedrijven ook ietsje vriendelijker naar mijn richting toe. Erg prettig. Is weer eens wat anders ;o)

Verwerking van bevallingen. Zowel deel 1 als deel 2. Het is net een film, wat sommige mensen met liefde volgen.

Een lage dunk over mijzelf. Gezien de ontelbare, veel te mooie mevrouwen, die op, iets minder mooie, sites te zien zijn. Voornamelijk in het begin van onze "online" bestaan gezien. Als ik eens wilde kijken, waar mijn grote liefde naar keek... Was die gelijk eventjes mijn grote liefde niet meer. (oh Monique, tuurlijk vind ik jou veel mooier...)

Het gevoel hebben, dat ik anderen kan helpen met sommige problemen. Vooral op baby gebied. Vooral op grote baby gebied, kan ik beter zeggen. En dan kan ik me daar weer zo lekker belangrijk bij voelen, ahum.

Vreselijke ellendige dingen gezien, waardoor ik spontaan niet meer kon slapen. En dan maar weer achter de pc kroop om te zien, wie er nog online waren. Iemand moet mij in slaap sussen niet waar?

Maar bóvenal: ben ik misschien wel de ongezelligste persoon geworden die er bestaat, want ´s avonds ben ik alleen nog maar aanspreekbaar via internet. Ik ben een junk, ik ben bij de A.I., de Anonieme Internetisten.... Ik geef het toe, mijn leven is eigenlijk een heel leeg bestaan :0)

Mede A.I.-ers, ik ga weer ff verder, deze chatjunk moet nog een kerstmarkt datum afspreken, met 2 dames van Ikkeben!  Ja, zelfs dat doen we via internet....

Monique


#2

de enedag wat vaker dan de andere, de laaste tijd weer ff wat minder, gewoon te druk.
Ook ik heb er een hele lieve vriendin aan overgehouden.
Eigelijk 2, alleen 2de heb ik nog niet live ontmoet, ( maar dit gaat heel snel gebeuren)
maar soms ook een hoop Grrrrrrrrr, dat ik denk waarom in godsnaam zit ik achter die PC,
mensen die altijd wat te klagen hebben, altijd WAT hebben, nooit iets gezelligs, een ander altijd moeten afzei..... Maar gelukkig ook een aantal lieve en leuke meiden, waar je veel mee kunt lachen, of als het er op aan komt er voor je ZIJN, nee lang leven het internet maar sosm even niet hahahaha

Tries

Ps wanneer nou een datum?