Insmeren

Muriel ligt lekker buiten onder de parasol. Maar moet ik haar nu ook nog insmeren? Ik smeer mezelf nooit in als ik onder de parasol zit en ben nog nooit verbrand. Maar weet niet of ik dat kan vergelijken.

Ja je moet wel smeren Ook als ze onder de parasol liggen. In de schaduw kun je ook wel verkleuren. Liever een keertje te veel smeren dan een kindje dat verbrand is.

Zon ze

Lilypie Second Birthday tickers

Ja insmeren ook in de schaduw komt er UV straling op je.

Groetjes,

Michèle

Sluit me aan bij de rest

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wel smeren hoor! Met een hoge factor. Babyhuid is veel dunner en de kans dat ze verbrand is groter.

Groetjes Natasja

Wij smeren Mara ook altijd in. We hebben er echt een gewoonte van gemaakt. En inderdaad, beter een keer teveel dan een keer te weinig. Als ik aan kom lopen met de bus, zegt Mara al “moes…jaa”. Waarom ze het trouwens moes noemt is ons een raadsel, haha.

XxX Mamsje Didi

Jep zeker smeren!!
Eigenlijk zou je jezelf ook in moeten smeren dan

Maar zo’n kleintje helemaal.
Gewoon 's ochtends al doen bij het aankleden en nog een keer als ze ;s middags uit bed oid. Zeker heel de zomer doen.

Liefs, Anne

Ik doe het ook echt iedere dag! Ik verbrand zelf heel snel en kleur ook in de schaduw… laat staan die kleintjes…

Verbranden kan zo’n zeer doen en dat wil je natuurlijk niet voor je kleine meid… en voor de rest sluit ik me bij de rest aan, beter een x teveel dan te weinig.

Veel plezier in de zon!

Groetjes van Sascha en Senne

Inderdaad, altijd smeren als zo’n kleintje met dit weer naar buiten gaat.

Onze meiden zitten al op school en die komen daar elke dag totaal een uurtje buiten. Zelfs daarvoor smeer ik ze in voordat we 's ochtends van huis vertrekken. De oudste is hoogblond en heeft zo’n heel licht huidje, ik neem geen enkel risico met die kleine moppen: ingesmeerd naar school! Ook voor dat uurtje buiten spelen.

Groetekes, Sje

Mijn zoontje heeft een donkere huid en verbrand niet maar ik smeer hem altijd in.
Het is gewoon voor de bescherming van zn huidje!

Dus is zou zeggen; smeren,smeren,smeren!!!

Mama van Jim

[img]http://lb1f.lilypie.com/DA9wp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Heb haar gister goed ingesmeerd. Ben inmiddels wel wat minder te spreken over de niveau want die plakt inderdaad heel erg. Moet dus even kijken voor een andere.

Ook wij smeren Tim altijd in, ook al speelt hij alleen in de schaduw. Vorig jaar was hij net 1 jaar en vond het insmeren echt niet leuk. Nu vind hij het geweldig. Haha als ik zijn ene arm aan het insmeren ben roept hij al andere arm en duwt zijn andere arm naar voren. En vervolgens roept hij beentje en gooit zijn been omhoog.

Groetjes,
Sandra

@Murielisblij: Probeer die van Garnier ook maar niet. Die plakt niet zo erg, maar in Mara’s witte shirtjes zitten helemaal gele randen van het insmeren. En dat gaat er ook heel moelijk weer uit. Of je moet natuurlijk een goed excuus nodig hebben om voor nieuwe kleertjes te shoppen

XxX Mamsje Didi

Factor 50 walnotenspray (voor kinderen) van Kruidvat eigen merk plakt ook maar heel weinig. Kijk wel uit dat er niet teveel aan de binnenkant van de kleding (bijv. halsje) terechtkomt, want je krijgt het er niet uit, maar dat geldt volgens mij voor elke zonnebrand. Wat kan dat troep zijn zeg! Pffffff…

En P20 van Riemann plakt niet, maar dat is dus maar Factor 20.

Groetekes, Sje