Innestelling voelen?

Ik zit al een tijd mee te lezen en vind het een gezellig forum en wil daarom nu ook maar eens mijn vraag stellen.

Ik ben Marie en 26 jaar. Wij zijn niet zo lang geleden gestopt met de pil en hopen dat we snel een kindje in onze armen mogen houden.
Ik heb een onregelmatige cyclus dus wanneer de eisprong plaats vind is altijd een raadsel.

Zondag voelde ik een paar flinke steken onder in mijn buik en dacht dat dit wel eens de eisprong kon zijn. Het was ook maar een paar seconde We hebben daarna seks gehad en nu had ik gister de hele dag door steken. Lopen deed soms gewoon zeer. Nu is mijn vraag of dat de innestelling zou kunnen zijn?
Heb er namelijk geen ervaring mee dus hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Lijkt mij niet dat je dat kunt voelen namelijk.

Met vriendelijke groet Marie

Welkom op ikkeben, leuk dat je ook lid bent geworden.

Ik kan je helaas niet verder helpen. Ik voel de innesteling niet, dus weet ook niet of steken daarmee te maken kunnen hebben. Je geeft ook aan dat lopen heel zeer doet. Het lijkt me niet dat je van een innesteling last krijgt met lopen, maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Ik hoop in ieder geval voor je dat je snel zwanger bent.

Groetjes,
Sandra

Dank je wel Sandra.

Met lopen had ik soms steken. Het leek een beetje op menstruatie kramp. Vind het moeilijk om het gevoel te omschrijven. We wachten af. Vandaag voel ik niks meer.

Ben blij dat ik dit forum heb gevonden.

Ook ik hoop dat je snel zwanger bent! Ik weet dat sommigen de innesteling wel kunnen voelen, maar bij mij was dat niet zo. Gewoon afwachten ben ik bang en hopen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom!!

Ik voel wel altijd mijn eisprong, en dan heb ik ook wel een dag steken, het zou dus nog van je eisprong kunnen komen.
Lekker doorklussen dus, en hopen dat het raak is!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik herken het gevoel, alleen bij mij is dat een teken dat ik mijn eisprong heb!! Ik zou zeggen, lekker door klussen!!
Ik voel mijn ei sprong altijd heel erg goed, ik weet dus daardoor ook precies, wanneer ik vruchtbaar ben. Toen wij zwanger wilden worden, wist ik hierdoor ook precies wanneer ik het meest vruchtbaar was, en dat heeft gewerkt! Het resultaat ligt in zijn bedje te snurken nu!!

liefs woezel

Dan zal het wel de eisprong zijn geweest. Zondag een korte steek en gister de hele dag door. Kan de eisprong zo lang duren?
Ik wacht geduldig af.

Net ook op internet gedurfd en daar staat bijna overal dat de innestelling niet zo snel na de eisprong plaats vind.
Weten jullie daar iets van?

Sorry voor al de vragen, maar ik heb hier geen ervaring mee en vind het allemaal zo erg spannend.

Spannend he allemaal! Idd een innesteling komt niet direct na de eisprong. Zo’n 5 dagen na de eisprong nesteld het eitje zich in. Natuurlijk alleen als het is bevrucht. Het kan dus heel goed zijn dat je je eitje hebt gevoeld.
Ik heb wel mijn innesteling gevoeld. Ik had toen heftige buikpijn. Net of moest ik steeds poepen. Achter af is dit mijn innesteling geweest.

Voor het geval dat alle spanning je te veel wordt en je snel wil weten of je zwanger bent…doe niet te snel een test. Ongeveer 14 dagen na je eisprong wordt je ongesteld. Dus mochten deze steken nu je eisprong betekenen en je bent over een 14 dagen nog niet ongesteld. Dan kun je een test doen.
Succes met klussen en zo.

Liefs

Ik hoop niet dat je mijn verhaal nu verkeerd op gaat vatten, maar als ik je een tip mag geven: probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Niet bij alles wat je voelt op internet gaat kijken of dit met zwangerschap te maken heeft, zoals je nu doet. Natuurlijk is het allemaal heel spannend, maar ieder lichaam is anders. Alles op internet lezen heeft dus niet heel veel zin. En hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het vaak duurt voordat je zwanger bent.

Succes en nogmaals ik hoop dat je snel zwanger bent!

Groetjes,
Sandra

Hoi,

Ik ben zo een beetje op internet aan het kijken.
Het is namelijk zo dat ik in de week voor mijn menstruatie (vandaag)
bruin bloedverlies heb gehad. (slik sinds 2 maanden de pil niet meer)
Aanstaande maandag moet ik ongi worden. (dus misschien afwachten)
Heb gelezen dat het te maken kan hebben met de innesteling maar het zou misschien ook wel iets anders kunnen zijn denk ik.
Heeft er iemand dit wel eens meegemaakt?
Of weet er iemand iets vanaf?
Hoop snel iets te horen want voel me er beetje raar bij.

gr.

mandy

mijn ervaring is dat ik de innesteling niet voel, ik ben zwanger geworden na een IVF behandeling dus ik had echt een embryo in mijn buik maar voelde er niets van een paar dagen voor dat ik dacht ongesteld te worden voelde dat ook zo, ik had krampjes en dacht dat het weer mis ws maar ik was wel zwanger.
Als er een innesteling is zal je dat 7 tot 10 dagen daarna kunnen voelen doordat je baarmoeder daar direct op reageerd, zij gaat zich klaar maken voor een zwangerschap maar het voelt hetzelfde als wanneer je denk ongesteld te worden.
En die vreemde steken kan zeker een eisprong zijn ! ik voel het ook altijd.