Innestelings bloeding

Hoi moeders…

Ik was even nieuwschierig… (maar laat het duidelijk zijn … dit is niet voor mij persoonlijk!). Vaak lees je over een innestelingsbloeding, ik vraag me af:
*Hoe heftig kan deze bloeding zijn?
*Verlies je dan veel bloed of minimaal?
*Hoelang (dagen) kan dit aanhouden?

Wie kan dit nieuwschierigaagje wat info verlenen?

Hey Mini-boy…weet je zeker dat het niet voor jezelf is, hahaha…

Ik heb zelf niet echt een innestelingsbloeding gehad, maar volgens mij lijkt het een beetje op een soort ongesteldheid, maar dan in een lichte vorm qua bloeden. Je hoort ook weleens dat vrouwen dan denken dat ze gewoon ongesteld zijn geworden en dan blijken ze toch zwanger te zijn.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hahaha … nee wat denk jij wel…! Hier gewoon een ongestelde miep hoor…

Maar zat het me gewoon af te vragen hoe dat is… ik dacht altijd dat het gewoon 1 malig minimaal bloedverlies is. Maar pas hoorde ik iemand die had het juist heel erg ( en 9 maanden lang ) en toch bleek ze zwanger te zijn… dat lijkt me niks. Het was mijn enigste voordeel naast alle misselijkheid etc dat ik die maanden juist niet ongesteld werdt!

Ha ha ha dat had ik ook niet gemist. Ik baalde de eerste keer ontzettend dat ik het weer was.

Groetjes,

Michèle

precies… en heftig … pft… gelukkig 9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren, ik hoop zo dat dit heftige dan minder wordt.

Kan na mijn zwangerschap niet meer op mijn rugliggen, heb zo’n pijn dan onder in buik/bekken. Heb hier voor die tijd nooit last van gehad, en durf er ook niet mee naar de ha. dus … hoop dat dit ook vanzelf weggaat en bij die 9 maanden ontzwangeren hoort.

Mini-boy als ik jou was zou ik toch even naar de huisarts gaan. Is toch niet normaal dat je zolang niet meer op je rug kan liggen. Ik ben altijd een rugslaper geweest, dus was erg blij dat ik dat na mijn bevalling weer op mijn rug kon liggen.

Haha enne die ongesteldheid die heb ik ook niet gemist tijdens mijn zwangerschap. Vond dat echt heerlijk, maar ja na mijn zwangerschap heb ik dat dubbel en dwars weer ingehaald. Had tot 6 weken na mijn bevalling nog last van bloedverlies.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Oh, ik dacht al: mini-boy weer zwanger! Wat een teleurstelling, haha.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker