Inlegzooltjes

Heb vandaag 2 paar schoentjes gekocht voor Aaron.

Een paar sandaaltjes met voor dichte teentjes en een paar Nike Air’s

Nou heb ik gehoord dat er inlegzooltjes in de omloop zijn maar ik weet niet waar ik die kan halen.
Daar moet schijnbaar een goed voetbed in zitten.

Die Nikes zijn supergaaf maar ik vind er weinig voetbed inzitten.
Bij footlocker zei die hulp: je kan er extra inlegzooltjes inleggen…maar wij hebben die niet!
Ja fijn!
Ze kon ook niet vertellen waar die wel te halen zijn!
Ik vind trouwens dat die schoenen voor (normale prijs 89.95) nu 50.- best een beter voetbed van zichzelf al mogen hebben!..zijn duur genoeg!

Kan iemand mij helpen want ik wil niet alle winkels af…liever lui dan moe

Gr, Danielle

Geen idee waar je die kunt halen, maar is zo’n voetbed wel nodig? En komt het voetje dan niet omhoog in de schoen? Dan zit ie toch ook niet meer zo lekker als ie nu zit?

@freubeltje: ik weet het niet maar ik merk bij Aaron dat ie niet goed op zijn voet loopt.
Hij heeft wel een holing in zijn voet als ie zit maar als ie loopt heeft ie platvoeten en lijkt het net alsof zijn bot wat daar aan de binnenkant zit op de grond staat.
Als di niet gecoorigeerd wordt met een goed voetbed dan weet ik niet hoe dit afloopt.
Wij hebben meestal Dr visser schoenen voor hem…met voetbed dus…maar het helpt eigenlijk niks…dus ik weet niet of het helpt…anders eens het CB bellen en vragen.

Gr, danielle

Ik weet niet of er bij jullie een goeie schoenmaker zit, maar meestal kunnen zij je verder helpen.

oke!
Er zitten er 2 in de buurt…ik zal er eens heen gaan!
Thanks!

Gr, Danielle

En anders worden die dingen ook gewoon verkocht bij goede schoenwinkels.

Tip: als je wel een goed voetbedzooltje in schoentjes hebt zitten (bij de sandaaltjes waar je het nu over hebt, gaat die vlieger helaas niet op), maar er moet toch eigenlijk een zooltje in (omdat het schoentje nog net wat te ruim zit), dan hoef je geen extra voetbedzooltjes te kopen.

Meestal zitten die goede voetbedzooltjes namelijk los in schoenen dus als je die eruit haalt, een simpel goedkoop zooltje eronder en het voetbedzooltje er weer in, dan heb je de schoen toch wat krapper gemaakt zonder dure voetbedzooltjes.

Groetekes, Sje

Als we Sje toch nie hadden he!

Gr, Danielle

Nee Sje…ik dacht: zal meteen ff kijken maar dat gaat niet!

Dit zooltje zit gewoon vastgeplakt in het sandaaltje en heeft ribbeltjes tegen schuiven.

Kan het wel bij die Nikes doen!

Gr, Danielle

Zoals ik al schreef: voor sandaaltjes zal de vlieger niet opgaan, want bij sandaaltjes zitten de zooltjes nooit los. Dat is alleen maar in gewone schoenen en laarzen.

Groetekes, Sje

)sorry…ik moet beter lezen Sje!

Gelukkig had je de rest van de tip wel goed gelezen.

Groetekes, Sje